Gå til innhold

Bedre hår uten hårvask?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÆSJ !!!!

Hva er det for noe misforstått idioti???

Vet du hva uvasket hår LUKTER? Fytterakker'n. Fett i håret har en egen lukt, og det er direkte ekkelt å sitte ved siden av slike mennesker på toget eller bussen.

Nei, da får jeg helle ha en smule usunt hår!! Heller det, og få bruke shampoo og lukte godt, enn å gå rundt og være en SUNN OG SKITTEN stinkbombe.

CamillaJ1365380455

ÆSJ !!!!

Hva er det for noe misforstått idioti???

Vet du hva uvasket hår LUKTER? Fytterakker'n. Fett i håret har en egen lukt, og det er direkte ekkelt å sitte ved siden av slike mennesker på toget eller bussen.

Nei, da får jeg helle ha en smule usunt hår!! Heller det, og få bruke shampoo og lukte godt, enn å gå rundt og være en SUNN OG SKITTEN stinkbombe.

Hehe..takk for advarselen! Men det jeg har hørt, er at håret blir fett og ekkelt bare den første måneden, og etter det vil hodebunnen justere fettproduksjonen, eller noe slikt. Dessuten går det an å skylle håret, og kanskje ta litt balsam i tuppene for å gi bedre lukt. Men er det ingen som har prøvd dette selv, og som kan dele sine erfaringer med meg?

Før, da jeg drev med sprangrdning, vasket jeg håret minst én gang til dagen. Nå vasker jeg det bare hver tredje dag, og håret mitt ser mye bedre ut. Jeg bruker ordentlig shampoo fra frisør og hårkur en gang innimellom, og håret mitt er hverken fett eller lukter vondt. Men ALDRI vaske det høres jo litt uhygienisk ut da...

Hehe..takk for advarselen! Men det jeg har hørt, er at håret blir fett og ekkelt bare den første måneden, og etter det vil hodebunnen justere fettproduksjonen, eller noe slikt. Dessuten går det an å skylle håret, og kanskje ta litt balsam i tuppene for å gi bedre lukt. Men er det ingen som har prøvd dette selv, og som kan dele sine erfaringer med meg?

Jeg kan skjønne tankegangen bak, men dessverre så er det slik at hodebunnen alltid vil produsere fett. Og uten såpe- eller vaskestoffer, får man IKKE det vekk, og man lukter. Å skylle håret i vann fjerner ikke fettet, det må det såpe til for å klare.

At fettproduksjonen minsker dersom man ikke vasker håret med shampoo så ofte...? Vel, det er mulig (i teorien iallefall) men fettproduksjonen OPPHØRER jo IKKE. Så dermed, etter en uke eller to, så vil man gå rundt som reineste Elvis på håret. Bare litt mere illeluktende!

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...