idda Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har den siste uken kjent en prikking i hender og føtter. Ikke veldig mye, men nok til at jeg legger merke til det.Lever for tiden et veldig hektisk liv med tvillinger på to år og et barn på et halvt år, så jeg føler meg veldig stressa. Leste et sted at prikking i hender og føtter kan være symtom på høyt blodtrykk,og er derfor engstelig for at jeg har pådratt meg dette. Er 35 år og normalvektig, så jeg synes likevel dette er rart.Føler meg ellers frisk.Er engstelig for hva dette kan være.Kan dette ha noe med stress å gjøre? Synes nesten det blir værre etter som jeg er blitt oppmerksom på dette.Har noen andre hatt liknende symptomer, og hva var i så fall årsaken til dette?Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90167-prikking-i-hender-og-f%C3%B8tter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.