Gå til innhold

rød ,rød og atter rød


trøtt sjel

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen der ute som har noen gode råd som kan motvirke rødming,er nemlig veldig plaga av detr uansett situasjon jeg er i så rødmer jeg ,og så rødmer jeg fordi jeg rødmer igjen .....det er helt uutholdelig somme ganger . Vil helst bare synke ned i et hull og bli der, for når jeg rødmer er det som om alt stopper ,begynner å tenke hva andre syns og det fører til at jeg helst ikke vil møte andres blikk og snur meg slik at jeg blir sittende alene .... HJELP....... hva skal jeg gjøre.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreslår at du tar et søk på sosial angst eller fobi på denne siden...masse innlegg om emnet her....:-)

Det finnes hjelp å få....så ikke fortvil!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt sjel!

Da er vi to som rødmer, og da mener jeg MYE altså. seriøst.. det skal så usannsynlig lite til før det begynner å koke i toppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Leste innlegget ditt og kjenner meg godt igjen.Jeg er operert for rødming i sverige og jeg tror de har begynt med dette i norge også. ta kontakt med Vivvi Sandengen. Hun driver noe som kalles foreningen Rød som ordner med sånne operasjoner. Jeg måtte betale 23000 men det var det jammen verdt!Ønsker deg lykke til og vil si at det finnes håp!!!! Koz Hemy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Leste innlegget ditt og kjenner meg godt igjen.Jeg er operert for rødming i sverige og jeg tror de har begynt med dette i norge også. ta kontakt med Vivvi Sandengen. Hun driver noe som kalles foreningen Rød som ordner med sånne operasjoner. Jeg måtte betale 23000 men det var det jammen verdt!Ønsker deg lykke til og vil si at det finnes håp!!!! Koz Hemy

Tusen takk for det hemy...

Har aldri hørt noe om å bli operert for rødming før.. Godt å vite at det finnes alternativer til hjelp :) Åssen går det nå da?? Med rødmingen..

.. Det var litt mye penger ja, men det er bare jo bare å spare det... Har levd med denne dritten 19 1/2 år nå .. klarer vel litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det hemy...

Har aldri hørt noe om å bli operert for rødming før.. Godt å vite at det finnes alternativer til hjelp :) Åssen går det nå da?? Med rødmingen..

.. Det var litt mye penger ja, men det er bare jo bare å spare det... Har levd med denne dritten 19 1/2 år nå .. klarer vel litt til :)

Hei Igjen. Jeg tror faktisk ikke jeg har rødmet siden jeg ble operert, og det var i 95. Jeg ble plaget med dette over natten og det hemmet meg veldig i hverdagen.Jeg vet at den foreningen har fått mange medlemmer etter hvert så det er nok fler enn oss som har dette problemet.Det er et veldig enkelt inngrep og effekten merker du med en gang.Jeg var litt plaget med det de kaller fantomrødming i starten men det gikk fort over.Hadde vært gøy å høre hvordan det går med deg.Kanskje du vil sende meg en mail?

[email protected]

Koz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...