Gå til innhold

Ang. innlegget "Syng og vær glad"


snufseguri

Anbefalte innlegg

Ikke for å være sippete eller moralistisk, Shandy, men hva er det du egentlig tenker med????

Den dårlige spøken der kan være livsfarlig, bare så du vet det. I hvert fall når du bruker den i akkurat dette forumet.

Jeg hadde akkurat begynt å føle meg bittelitt gladere og tryggere. Men var likevel litt smånervøs sent i går kveld. Satt hjemme alene foran PC`n. Jeg hadde lyden på og skulle sjekke denne fine sangen din.

Jeg fikk et voldsomt angstanfall, fikk ikke puste, ble nummen i ansiktet og på hendene, krampegråt i nærmere en time. Jeg hadde rett og slett fått et skikkelig sjokk, og fikk noen til å hente meg. Klarte ikke å sove hjemme alene. Er dritnervøs fortsatt, mitt på lyse dagen.

Jeg synes vanligvis at sånne spøker kan være litt morsomme, men denne var for drøy. Hadde det skjedd mens jeg var frisk, så hadde jeg ikke reagert sånn. Helt ærlig: Jeg ble så redd at jeg nesten fikk lyst til å dø.

Tør ikke å tenke på hvordan folk som er mye mer engstelige og skvetne enn meg reagerer. Man kan jo få hjertestans av mindre.

Vær så snill, ikke tull med sånt på slike nettsteder, du vet ikke hva slags konsekvenser det vil få. Det er tross alt mange mennesker med angst og uro her inne, og du må bare skjønne at du ikke kan gjøre sånt. Jeg vet at det er mye rart på nettet, og er veldig forsiktig når jeg surfer rundt.

Regner med at du ikke er en voksen person, hadde du vært det, så hadde du hatt litt respekt for folk som ikke har det bra psykisk. Håper du har hatt det gøy, da.

Jeg er dritforbanna! Tør nesten ikke å lese innlegg her lenger. Takket være sånt tull.

Nå synes du sikkert at jeg er en skikkelig sippete og pysete person, men det får så være. Jeg er som jeg er, og dette er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg!

Dette var en komplett tanketom og hensynsløs "spøk".

Anmoder på det sterkeste at folk tenker seg om før de "legger ut" slike ting.

Greit nok i "åpent forum"...

...men ikke her...please!

Jeg er IKKE skvetten når det gjelder slike ting.

Men denne var STYGG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg!

Dette var en komplett tanketom og hensynsløs "spøk".

Anmoder på det sterkeste at folk tenker seg om før de "legger ut" slike ting.

Greit nok i "åpent forum"...

...men ikke her...please!

Jeg er IKKE skvetten når det gjelder slike ting.

Men denne var STYGG!

Hei, Tristian!

Glad det ikke bare er jeg som syntes den spøken var unødvendig. :-)

Er vanligvis ikke så skvetten når det gjelder sånt, men har det siste året blitt veldig deprimert og engstelig og skvetter av den minste lille uventede lyd. Da kan du tenke deg hvordan det var å sitte med nesa oppi skjermen, med høyttaleren like ved øret og plutselig oppleve den idiotiske spøken. Vi får håpe at ikke flere går på den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...