Gå til innhold

enda et innlegg.. :/


Gjest Mase-henriette

Anbefalte innlegg

Gjest Mase-henriette

Skriver dette i håp om å ikke bli tatt som masete, er ikke meingen å mase, er bare så usikker. har så mange ubesvarte spørsmål, ikke alle kan kanskje skrives ned, men jeg forsøker.. I natt fikk jeg absolutt ikke sovne, det gjør jeg aldri. jeg sover ikke på naturlig måte, ting plager meg. Kjæresten min. Livet mitt.Skole. Mennesker rundt meg. Men det har vel egentlig ikek noe med saken å gjøre. Så til slutt endte det med at jeg (igjen) spiste en hypper for å få litt søvn på kroppen. Men før jeg sovnet skjedde det noe merkelig, istedenfor at jeg tenkte "vanlige" tanker begynte tankene mine å snakke med hverandre. Jeg bare lå og observerte. Hørte på meg selv diskutere med meg selv. Omtrent krangle. Være rasende. husker bare bruddstykker, og at jeg sovnet fort etterpå.Noe var morsomt også. jeg lo. Våknet neste dag og var lys våken, men klarte ikke dra på skolen. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, jeg trodde ikke hyppere skulle fremkalle slike reaksjoner? jeg vet man ikke skal "leke" med dem, men er ikke det egentlig sterke sovepiller/beroligende? Hvorfor tenker jeg på denne måten? Hva skjer?

Er det noen mulighet for meg å få vanlige sovepiller av lege pga angsten min om nettene? Eller vil h*n ikke gi det til meg,siden jeg har forsøkt meg på rusmidler? En annen ting, jeg våknet i dag med et fryktelig utslett, kan det ha noe med rohypnolen å gjøre?

..I'm Just afraid..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

'Hypper' er det det samme som Rohypnol?

I så fall så burde du komme deg til legen og få noe annet.

Å ruse seg på sterke midler kommer det aldri noe godt ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Hypper' er det det samme som Rohypnol?

I så fall så burde du komme deg til legen og få noe annet.

Å ruse seg på sterke midler kommer det aldri noe godt ut av.

Jeg sliter også med søvnen, og har aldri hatt noe problemer med å få sovemedisiner. Begynn med de svake, virker ikke de, da går det an å få noe sterkere. Men jeg ville ikke lekt med det, for å utvikle et avhengigshetsproblem, det går ganske fort mange ganger.

Jeg har også vært en del borti rus før, men dette betød ikke noe i denne sammenhengen. Uten søvn blir man jo smårar..

Kanskje har det vært lett for meg iom at jeg har veldig tett oppfølging fra lege, vet ikke hvordan det er med deg.

Men spør om det...

Men husk også: det er mange ting man kan gjøre for å slappe av litt bortsett fra medisiner. Hva med Qi Gong eller noen annen form for meditasjon??

Forresten, den reaksjonen din med hypperne, sånn har jeg aldri opplevd! Men så har jeg ikke tatt det ofte heller, bare i helt desperate situasjoner.

Ønsker deg lykke til... håper du får sove i natt da..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...