Gå til innhold

zoloft-alternativ til ad?


Gjest tralalalalalalalala

Anbefalte innlegg

Gjest tralalalalalalalala

Jeg går på Zoloft 50mg. Etter at jeg begynte har jeg hatt noen fryktelig angstfølelser. Før var bare angsten inne i hodet mitt, Nå er det som at jeg kan kjenne det fysisk med økt puls og fysisk ubehag i brystet. Ekstremt anspent.

Jeg vil svært gjerne slutte med zoloft. Grunnen til at jeg ikke har gjort det hittills er at jeg har forsøkt å slutte engang og har aldri hatt det så fryktelig i hele mitt liv som 3 dagen uten pillene.

Legen min vet ikke så utrolig mye om ulike medisiner føler jeg , er bare allmennlegen. Så jeg lurer på om det er noe annet middel jeg kan be om som kan erstatte zoloften i den perioden det tar å bli "avvent"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...