Gå til innhold

Faen ta dette!!!


Tequila1365380456

Anbefalte innlegg

Tequila1365380456

Ja, da skjedde det igjen. Aner ikke hva som skjer...Jeg fikk angst. Grunnen...jo, jeg måtte være med i bingo komite og være med på å selge lodd og være oppleser når noen vant. Hva var løsningen. Jeg ringte og ljugde meg ut av hele situasjonen. Dette er andre gang. Jeg fikser det ikke. Angsten begynner et par dager før jeg skal egentlig være der. Det blir gradvis sterkere til jeg for panik og sier at jeg ikke kan komme. Jeg klarer det ikke og vil vil utsette meg for det. Jeg avlyser og sniker meg unna. Jeg føler meg så dum og feig. Ikke minst fordi jeg må ljuge for folk og fordi når man i ettertid ser tilbake så spør man seg hva er problemet. Men jeg vet at jeg ikke gidder å sitte blant folk med det. Med bingoen så vet jeg at hvis jeg må lese opp så kommer jeg til å være en skjelvende idiot og så vidt klare å få frem noe. Jeg har også begynt på få denne angsten offtere. I helt uskyldige situasjoner. Jeg vet ikke hva det kommer av. Men det har vart så lenge nå at jeg gidder ikke å leve resten av livet mitt med dette idiotiet. Jeg har skyldsføleser og føler meg dum. Det ødelegger så mye. Jeg vil vite hva jeg kan gjøre. Jeg vil bli kvitt det. Er det noen som kan hjelpe meg med råd o.l

MVH

Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen råd eller tips dessverre.. ville bare si at du ikke er alene, det innlegget kunne gjerne vært fra meg..unngår alle mulige situasjoner som den du nevner, sniker meg unna, sitter heller hjemme enn å være med på ting, blir jo bare nervevrak!! og får dårlig samvittighet... Vet heller ikke hva jeg skal gjøre med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Har ingen råd eller tips dessverre.. ville bare si at du ikke er alene, det innlegget kunne gjerne vært fra meg..unngår alle mulige situasjoner som den du nevner, sniker meg unna, sitter heller hjemme enn å være med på ting, blir jo bare nervevrak!! og får dårlig samvittighet... Vet heller ikke hva jeg skal gjøre med det..

Dere kan si at dere ikke har helse til slike dugnadsforetagender for øyeblikket.

Skal en slite seg ut når en er syk, skal en gjøre det for seg selv og ikke for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Dere kan si at dere ikke har helse til slike dugnadsforetagender for øyeblikket.

Skal en slite seg ut når en er syk, skal en gjøre det for seg selv og ikke for andre.

Du er ikke dum. Mest sannsynlig sliter du med sosial fobi, og det er du ikke alene om. Om du tar deg en tur til legen, kan dere kartlegge problemet og finne ut av evt. behandling. Både medisiner og samtaleterapi er effektivt.

Ikke vær flau over å oppsøke lege for et slikt problem; det er legens jobb å ta deg alvorlig. Dessuten har h*n sikkert snakket med mange andre som sliter med det samme.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...