Bassisten Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 ...for denne gong. No flyttar carma og eg til rekkehus på Holmlia. (Nei ho er ikkje gravid) Kjøpet gjekk i boks i dag! Uææææ.. skummelt! - Og deilig! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Grattis ! Innen 1 år ser jeg for meg pudding , bikkje og Volvo. Villig til å inngå et veddemål ???? *S* 0 Siter
Bassisten Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Skrevet 23. januar 2003 Grattis ! Innen 1 år ser jeg for meg pudding , bikkje og Volvo. Villig til å inngå et veddemål ???? *S* Sjokoladepudding har vi, Volvoen var vi og såg på forrige helg, men bikkja ville nok neppe overlevd saman med kattane våre... :-) Og det blir neppe Volvo stv - Heller MB. Så vi kan gjerne vedde! 0 Siter
Spirea Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Grattis ! Innen 1 år ser jeg for meg pudding , bikkje og Volvo. Villig til å inngå et veddemål ???? *S* Ja du ser jo hvordan det kan gå. Vi mangler bikkje, men har nok av resten.... 0 Siter
Spirea Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Dere kommer til å få det helt strålende. Gratulerer med huskjøp begge to! 0 Siter
punkyB Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Ja du ser jo hvordan det kan gå. Vi mangler bikkje, men har nok av resten.... Skjer ikke meg !!!!!!! Ok da - hvis Clooney dukker opp - kanskje - ellers ikke mitt ben utenfor ring2. 0 Siter
molli Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Gratulerer! :-) Ja, det er skummelt med bpliglån. Da vi kjøpte dette rekkehuset vi bor i nå, lå jeg søvnløs de første nettene og grublet. Gjeld, gjeld.... Men man venner seg til det, og gud så deilig det er med sitt eget hjem! 0 Siter
Spirea Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Skjer ikke meg !!!!!!! Ok da - hvis Clooney dukker opp - kanskje - ellers ikke mitt ben utenfor ring2. Lever utmerket utafor enhver ring vi ) Holmlia da - det er jo nesten midt i byen det da.... 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Ønsker dere god god flyttetur, håper dere vil trives masse, (det vil dere sikkert) 0 Siter
punkyB Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Lever utmerket utafor enhver ring vi ) Holmlia da - det er jo nesten midt i byen det da.... Alt er relativt *S* Syntes jeg flyttet 'ut på landet' dit jeg bor nå jeg .... og jeg er enda godt innenfor ring 2. 0 Siter
naiv Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Gratulerer - gratulerer. Det er deilig med gress under føttene også. 0 Siter
Amiga Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Gratulerer, dette overlever du fint! :-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Gratulerer! Holmlia.....hm... Lykke til på den nye plassen;o) Ikke gravid enda? :-p 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Gratulerer. Håper dere kommer til å trives på "lændet" ) og så får dere heller ta latten på løkka om lørdagene. 0 Siter
Gjest Kurt Cobain Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Sjokoladepudding har vi, Volvoen var vi og såg på forrige helg, men bikkja ville nok neppe overlevd saman med kattane våre... :-) Og det blir neppe Volvo stv - Heller MB. Så vi kan gjerne vedde! Bassisten kan da ikke bli far,så de får nok romslig med plass blandt alle utlendingene på Holmlia ) 0 Siter
carma Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Bassisten kan da ikke bli far,så de får nok romslig med plass blandt alle utlendingene på Holmlia ) Du har peiling ja. 0 Siter
Gjest Lureroglureroglurer Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Bassisten kan da ikke bli far,så de får nok romslig med plass blandt alle utlendingene på Holmlia ) Er det noe særlig med utlendinger på Homlia ? 0 Siter
Gjest Kurt Cobain Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Du har peiling ja. Ja!Jeg har faktisk peil når jeg uttaler meg om saker og ting,var ikke du det,bør du lese dette:http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1300955 Og angående Holmlia,er det ingen hemmelighet at det er en av de mest vanskeligstilte bydelene i Oslo hva gjelder Soasialklienter og utlendinger for å nevne noe.Har selv bodd der i mange år,men orket ikke bo der mer da jeg tilsutt lurte på om jeg bodde i Norge eller ikke....men boligprisene er ikke så ille på Holmlia,sett Oslo under ett,det skal sies,men det er selvsagt mange grunner til dette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.