Gå til innhold

Nå er den her igjen...


Gjest Theos

Anbefalte innlegg

...depresjonen altså. Jeg innser det, ser den i hvitøyet og legger strategier selv Forsvarssjefen hadde misunt meg.

Strategien er: Aksepter at den er der. Ikke prøv å press den unna - det gjør den bare sterkere. sov mye. Sov helt til slitenheten blir borte. Aksepter at appetitten er borte og at nyheter er noe jeg må skjerme meg mot.

Så håper jeg inderlig at jeg har vært smart denne gangen og at de trekkene jeg gjør faktisk hjelper.

Forresten, er det noen her med gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok ikke noen gode råd, men en støtte- og oppmuntringsklem kan jeg godt sende.

Hyggelig å se nick'et ditt igjen.

Takk for det goliane. Du skjønner jeg ble så opptatt med å prøve å leve livet mitt at både DOL og annet( som f.eks meg selv) ble sterkt nedprioritert.

Nå er jeg på repitisjonsøvelse for å huske hva som skjer når jeg ikke verner om min skjøre psyke. :-)

Takk for at du svarte meg goliane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaserturer i frisk luft. Sol er toppers.

Det støtter jeg deg veldig på. Når jeg bare kommer over denne første gjørmete fasen skal jeg gå til del to som nettopp omfatter turgåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...