Gå til innhold

Flashbacks...

Anbefalte innlegg

Jeg hater flashbacks, de gjør meg redd.

Jeg vet det bare er bilder, og at det hendte for lenge siden. Men det virker så ekte og føles så ekte.

Nervene mine er tynnslitte, er på vakt hele tiden, og er skjelven nesten hele dagene. Det er slitsomt og det hender at jeg bryter sammen. Får ikke puste, er kvalmen og skjelver, bildene bombanderer meg. Jeg har ikke kontrollen lenger.

Ønsker bare at noen skal holde rundt meg og si at alt går bra, at jeg er trygg, men det er ingen der. Ingen som kan si det. Jeg er sliten, orker ikke fortsette slik alene.

Tar meg selv i å sitte med en kniv på badet. Det eneste rommet jeg kan låse, og føle meg "relativt" trygg.

Jeg vil ikke dø, jeg orker bare ikke livet slik det er nå. Jeg vil bare ha et litt bedre liv, slippe å være redd konstant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90593-flashbacks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater flashbacks jeg også, tror ikke det er uvanlig å få panikk når de kommer.

For meg hjelper det å se meg i speilet, puste rolig og fokusere på meg selv og det jeg synes er bra med den jeg er. Da ser jeg at han ikke er der lenger og de vonde tankene forsvinner. Vet ikke om det kan fungere for deg, men prøv deg fram, du finner nok noe som funker.

Skjønner godt følelsen av å ikke orke mer, men du skylder deg selv å fortsette. Du har makten, husk det!

Mange gode tanker fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90593-flashbacks/#findComment-497789
Del på andre sider

Hater flashbacks jeg også, tror ikke det er uvanlig å få panikk når de kommer.

For meg hjelper det å se meg i speilet, puste rolig og fokusere på meg selv og det jeg synes er bra med den jeg er. Da ser jeg at han ikke er der lenger og de vonde tankene forsvinner. Vet ikke om det kan fungere for deg, men prøv deg fram, du finner nok noe som funker.

Skjønner godt følelsen av å ikke orke mer, men du skylder deg selv å fortsette. Du har makten, husk det!

Mange gode tanker fra meg :)

Hallo Kine25

ønsker bare å få si tusen takk. Et lite håp om at noe kan virke, TAKK.

Håper på en god helg for deg.

Klem fra Seline

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90593-flashbacks/#findComment-499343
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...