Gå til innhold

Kan noen gi meg svar, har jeg blitt voldtatt...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen har lov å gjøre deg noe, med mindre du ønsker det selv. Det være seg brødre, fedre, mødre eller naboer, fremmede eller uansett!

Og føler du at du er blitt utsatt for et overgrep så søk hjelp! Slik at overgriper blir straffet og at det ikke skjer igjen!

At det er en bror, gjør jo bare saken enda verre. Det er selvfølgelig voldtekt uansett hvem som gjør det, men at en bror gjør det, er jo incest i tillegg!

Fytte grisen, han skulle vært kastrert uten bedøvelse!!

Er det broren din som har prøvd å innbille deg at det ikke er voldtekt, eller...???

Jeg håper du har anmeldt saken?

overgrep er når noe skjer mot din vilje, når dine grenser blir tråkka på.. Hvem som begikk overgrepet, har ikkje så mye å si ang om det var et overgrep eller ikkje.

Eg støtter det de andre her har svart deg, og mener dette er incest. Hvis du orker kan du gjerne beskrive situasjonen litt mer..? Men bare hvis du orker og i ditt tempo. Vi er her ihvertfall hvis du trenger noen til å lytte!

så også at noen hadde nevnt anmeldelse..ville ikkje tenkt så mye på det akkurat nå - det viktigeste er DEG og ka som skjer med deg rundt dette, så får straffelover, paragrafer og anmeldelser komme senere om det virker riktig da.

Hvis du vil, kan du gå inn på hjemmesiden min http://home.no/nica81 - der finner du linker til krisesentere og SMI - senter mot incest, -det kan kanskje være litt greit å lese litt mer om hva som er incest og overgrep?

Håper du har noen å snakke med hvis du vil også...

Klem fra Nica

Ja, det kan det absolutt. Incest er vel det rette ordet, men det han har utsatt deg for er jo voldtekt.. "bare din bror" ville ikke jeg kalt det for. Jeg syns det høres mye verre ut å oppleve overgrep fra egen familie som man jo egentlig skal kunne stole mest på av alle i hele verden.

Får du noen hjelp for det som skjedde?

Sender deg forsiktige klemmer og gode tanker.

Gjest Vanessa

Ja, det kan det absolutt. Incest er vel det rette ordet, men det han har utsatt deg for er jo voldtekt.. "bare din bror" ville ikke jeg kalt det for. Jeg syns det høres mye verre ut å oppleve overgrep fra egen familie som man jo egentlig skal kunne stole mest på av alle i hele verden.

Får du noen hjelp for det som skjedde?

Sender deg forsiktige klemmer og gode tanker.

Takk for klemmer og gode tanker Anki!

Får vel hjelp for det som skjedde hvis jeg vil, eller rettere sagt våger. Mitt største problem er vel å slippe noen inn i hva jeg tenker og hvordan jeg føler. Har mye med skam og skyldfølelse å gjøre. Er også redd for å høre at jeg er på vei til, eller er blitt gal.Dessuten har jeg et veldig behov for å beskytte han. Er jo egentlig veldi gla i han.(de andre sidene hans mener jeg.)Den andre grunnen er nok også at jeg er flau over å være i slekt med en som kan gjøre noe slikt.

Annonse

Gjest Vanessa

overgrep er når noe skjer mot din vilje, når dine grenser blir tråkka på.. Hvem som begikk overgrepet, har ikkje så mye å si ang om det var et overgrep eller ikkje.

Eg støtter det de andre her har svart deg, og mener dette er incest. Hvis du orker kan du gjerne beskrive situasjonen litt mer..? Men bare hvis du orker og i ditt tempo. Vi er her ihvertfall hvis du trenger noen til å lytte!

så også at noen hadde nevnt anmeldelse..ville ikkje tenkt så mye på det akkurat nå - det viktigeste er DEG og ka som skjer med deg rundt dette, så får straffelover, paragrafer og anmeldelser komme senere om det virker riktig da.

Hvis du vil, kan du gå inn på hjemmesiden min http://home.no/nica81 - der finner du linker til krisesentere og SMI - senter mot incest, -det kan kanskje være litt greit å lese litt mer om hva som er incest og overgrep?

Håper du har noen å snakke med hvis du vil også...

Klem fra Nica

Hei Nica.

Tusen takk for svar. Betyr kjempe mye for meg å se at jeg kan få litt hjelp til å sortere tankene.

Håper du får en fin helg. =)

Klemmer fra Vanessa

Gjest Vanessa

At det er en bror, gjør jo bare saken enda verre. Det er selvfølgelig voldtekt uansett hvem som gjør det, men at en bror gjør det, er jo incest i tillegg!

Fytte grisen, han skulle vært kastrert uten bedøvelse!!

Er det broren din som har prøvd å innbille deg at det ikke er voldtekt, eller...???

Jeg håper du har anmeldt saken?

Hei Molli.

Tusen takk for svar. Skjønner iallefal at du mener det var galt av han, takk det er godt å vite. Men må bare få si at jeg er glad i de andre sidene av bror min, og jeg vil han ikke noe vondt. Vil ikke at han skal straffes for det. Jeg ønsker bare at jeg kunne hatt det litt lettere. Litt mindre tøft.

Men tro meg, jeg skal ikke si at jeg aldri har hevntanker. Jeg må nok innrømme at de verste dagene og nettene skulle jeg veldig gjerne ønske at han hadde det minst like vondt. Men så vet jeg når jeg tenker etter at det ville bare gjort alt verre.

Men tusen takk for svar, godt å få tilbakemelling på at det ikke var min feil.

Håper du får en fin helg.

Klemmer fra Vanessa

Gjest Vanessa

Ingen har lov å gjøre deg noe, med mindre du ønsker det selv. Det være seg brødre, fedre, mødre eller naboer, fremmede eller uansett!

Og føler du at du er blitt utsatt for et overgrep så søk hjelp! Slik at overgriper blir straffet og at det ikke skjer igjen!

Hei Nyco.

Vil bare få si tusen takk for svar. Hadde liten tro på at jeg skulle få noe svar, men du svarte meg jo kjempe fort. Ble kjempe gla da jeg så det.

Ønsker deg en kjempe fin helg.

Klemmer fra Vanessa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...