Gå til innhold

alene


sort-engel

Anbefalte innlegg

jeg skulle så gjerne snakket med noen, sagt hvordan tankene snurrer i hodet. fått dem ut på en måte som er bra. det finnes en måte som ikke er like bra.. men jeg er redd for arr.. jeg er redd for å bli hektet igjen. det er så vanskelig å ville snakke, men ikke ha noen å si det til.

alene i hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har det på samme måten. Jeg har ikke så lett for å snakke med folk om hvordan jeg har det, og har problemer med å gråte. Dermed hoper det seg opp inni meg, og jeg bare MÅ få det ut på en måte! Da er det dessverre lett å ty til selvskading, og det er jo egentlig ikke så lurt... Det er bare det at det noen ganger er det eneste som letter på trykket, for å si det på den måten.

Jeg føler også at psykiateren min ikke tar meg alvorlig, han sier hele tiden at jeg må tenke positivt og blablabla...

Familie og samboer skjønner heller "ingenting" av hvor ille jeg kan ha det, så når jeg plutselig eksploderer av sinne eller bryter sammen i gråt, så blir de SÅ overrasket. Og atter en gang synes jeg det er enklere å skade meg selv bittelitt og skjule det, så slipper de å se hvordan jeg egentlig har det... :-( Da får jeg det i hvert fall ut...

Vet ikke om jeg har noen gode råd, akkurat. Noen ganger som jeg har det skikkelig ille, så legger jeg meg og sover (hvis jeg får sove, da). Eller hiver meg over oppvaska, eller får "litt" ryddemani og flyr rundt i hele leiligheten og styrer og ordner til jeg er helt utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...