Gå til innhold

hva skal jeg gjøre / please spar fort


Gjest please_svar_fort

Anbefalte innlegg

Gjest please_svar_fort

HEi

er en jente som sliter veldig. Jeg fikk en masse sovepiller hos legen min i dag , Jeg har drukket litt.. og kuttet meg selv litt. .. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har på en måte lyst til å ta alle de pillene også har jeg lyst til å kutte meg selv mer. Da kan jeg dra på legevakten. Om jeg ikke kutter meg greier jeg ikke å si hvor forferdelig jeg har det. Jeg vil ta selvmord/ vil ikke. .....

Har ringt mental helse..det funket ikke..de bare ba meg dra på legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mente ikke å være destruktiv..jeg lurer vel bare om noen kan hjelpe meg med hva jeg kan si..for å få hjelp

Si at du har drukket endel alkohol, at du har kuttet deg og at du nettopp har fått en ladning med sovepiller som du er redd for at du kan komme til å misbruke. At du er langt nede og at du søker hjelp fordi du selv vil komme helskinnet gjennom det men klarer ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest please_svar_fort

Si at du har drukket endel alkohol, at du har kuttet deg og at du nettopp har fått en ladning med sovepiller som du er redd for at du kan komme til å misbruke. At du er langt nede og at du søker hjelp fordi du selv vil komme helskinnet gjennom det men klarer ikke alene.

takk det skal jeg gjøre.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg hvorfor du kutter deg.... jeg vet, men jeg lurer på om du selv vet. Jeg tror du trenger en pause. Ikke bruk pausen til å kutte deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest please_svar_fort

Fortell meg hvorfor du kutter deg.... jeg vet, men jeg lurer på om du selv vet. Jeg tror du trenger en pause. Ikke bruk pausen til å kutte deg.....

jeg gjør det fordi hvis jeg har et fysisk sår. Så vil folk ta vare på meg. Ellers bryr de seg ikke. Eneste måten for meg å få omsorg på er å kutte seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør det fordi hvis jeg har et fysisk sår. Så vil folk ta vare på meg. Ellers bryr de seg ikke. Eneste måten for meg å få omsorg på er å kutte seg

Jeg vet hvordan det fungerer. De kommer ikke til å ta mer vare på deg om du kutter deg. Det beste du kan gjøre er å ta en drosje ned og sette deg og vente. Psykisk smerte tas like alvorlig som psykisk. Det kan tilogmed hende de lapper sammen den fysiske skaden og sender deg hjem om de ikke forstår hvordan du har det på innsiden. Slutt å kutte og forlang heller at de lytter.

Tro meg - kutter du deg kan det ha virkning for resten av livet. Får du dem til å forstå på annen måte at du trenger hjelp, har du sjans til å få hjelp som nytter slik at du kan få et godt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest please_svar_fort

Jeg vet hvordan det fungerer. De kommer ikke til å ta mer vare på deg om du kutter deg. Det beste du kan gjøre er å ta en drosje ned og sette deg og vente. Psykisk smerte tas like alvorlig som psykisk. Det kan tilogmed hende de lapper sammen den fysiske skaden og sender deg hjem om de ikke forstår hvordan du har det på innsiden. Slutt å kutte og forlang heller at de lytter.

Tro meg - kutter du deg kan det ha virkning for resten av livet. Får du dem til å forstå på annen måte at du trenger hjelp, har du sjans til å få hjelp som nytter slik at du kan få et godt liv.

Jeg skal dra ned nå. Prøve å forklare hvordan jeg virkelig har det! Levere inn sovepillene..tør ikke ha de!

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...