Gå til innhold

kokelimonketod slår til igjen


Gjest tod

Anbefalte innlegg

Faen også. Så har jeg altså klart å rote det til igjen. Skulle egentlig bare ta meg et par pils på byen, men endte opp med et helsikes rot. Jeg føler at jeg er totalt blotta for integritet. Traff tilfeldigvis igjen ei jente jeg har rota med for litt sida. Jeg visste, og veit, med meg selv at jeg ikke er interessert i henne, ikke virkelig. Men kunne jeg la være å flørte med henne? Nei, ikke faen om jeg kunne. Jeg er en føkkings idiot. Men problemet er at jeg aldri veit hvor jeg selv står. Ambivalens, ambivalens! Så, etter at denne jenta hadde gått hjem, med påfølgende meldinger og telefonsamtaler og føkkings etc. møter jeg ei annen jente som jeg liker bedre, og avtaler ting og tang med henne. Men heller ikke her er jeg sikker. Jeg veit ikke hvor vanlig slike situasjoner er for 'vanlige mennesker', men jeg tviler. Jeg tror faen meg aldri jeg har møtt ei jente uten at jeg i utgangspunktet har klart å innføre en masse rot på et eller annet vis. Og jeg vil faktisk ikke såre noen. Problemet er bare at jeg aldri veit hva jeg selv vil, så jeg handler slik og slik i det ene øyeblikket og helt motsatt i det andre - og der og da, i øyeblikket, føles begge deler like riktig, dvs. som det eneste riktige. Jeg føler at jeg bør henge en lapp rundt halsen før jeg går ut der det står: Skygg unna! Denne fyren er temmelig kokelimonke - finn deg noe bedre!

Ahhhh, føkk og faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...