Gå til innhold

måtte ta et lite ingrep i dag

Anbefalte innlegg

Gjest sliten og slapp

Hei!

Er veldig sliten i dag og slapp.

Måtte fjerne noe på kroppen i dag fordi det var mulig at noe der var ondartet.

Jeg var veldig nervøs før ingrepet,så etter alt var over var jeg totalt skjelven slapp og trøtt.

Så etter jeg kom hjem sov jeg i flere timer.

Nå er jeg nervøs for hva analysen på prøvene blir, og legen sa at det tok ca 2 uker til jeg fikk svar.Men i den tiden jeg må vente får jeg prøve å tenke på noe annet.

I dag ville sønnen min løftes opp og koses med da han så at jeg kom hjem, men jeg kunne ikke gjøre det fordi jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt,pga stingene de hadde sydd.

Så jeg hadde det ikke så bra da jeg ikke kunne løfte han opp å kose med han selv om jeg ville det.

Men men...får håpe prøvene er negative og at alt går bra...ellers vet jeg ikke hva jeg gjør...men men ,takk til dere som leste inlegget mitt,håper jeg ikke kjedet dere,men jeg føler akkuratt nå at jeg trenger litt medfølelse og håper jeg kansje kan få litt oppmuntring av dere.

Nå skrev jeg veldig anonymt,men er nødt til det, pga at jeg ikke vil bli kjent igjen av de som kjenner meg.

Klem fra en som har hadt en tøff dag i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9070-m%C3%A5tte-ta-et-lite-ingrep-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sliten og slapp

Hei!

Er veldig sliten i dag og slapp.

Måtte fjerne noe på kroppen i dag fordi det var mulig at noe der var ondartet.

Jeg var veldig nervøs før ingrepet,så etter alt var over var jeg totalt skjelven slapp og trøtt.

Så etter jeg kom hjem sov jeg i flere timer.

Nå er jeg nervøs for hva analysen på prøvene blir, og legen sa at det tok ca 2 uker til jeg fikk svar.Men i den tiden jeg må vente får jeg prøve å tenke på noe annet.

I dag ville sønnen min løftes opp og koses med da han så at jeg kom hjem, men jeg kunne ikke gjøre det fordi jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt,pga stingene de hadde sydd.

Så jeg hadde det ikke så bra da jeg ikke kunne løfte han opp å kose med han selv om jeg ville det.

Men men...får håpe prøvene er negative og at alt går bra...ellers vet jeg ikke hva jeg gjør...men men ,takk til dere som leste inlegget mitt,håper jeg ikke kjedet dere,men jeg føler akkuratt nå at jeg trenger litt medfølelse og håper jeg kansje kan få litt oppmuntring av dere.

Nå skrev jeg veldig anonymt,men er nødt til det, pga at jeg ikke vil bli kjent igjen av de som kjenner meg.

Klem fra en som har hadt en tøff dag i dag.

Gjest Christian Anker, lege

Hei Sliten og slapp !

Jeg har selv tidligere fått fjernet en føflekk og vet hvordan det er å vente på et slikt svar.

Jeg håper det kan være en trøst for deg å vite at ondartete føflekker er sjelden hos personer under 40 og at sannsynligheten øker langsomt etter denne alderen

Gjest Christian Anker, lege

Hei Sliten og slapp !

Jeg har selv tidligere fått fjernet en føflekk og vet hvordan det er å vente på et slikt svar.

Jeg håper det kan være en trøst for deg å vite at ondartete føflekker er sjelden hos personer under 40 og at sannsynligheten øker langsomt etter denne alderen

Gjest sliten og slapp i dag

Hei Sliten og slapp !

Hei Anker!

Tusentakk for tilbakemelding.!

Jeg er meget glad for at du tok deg tid til å svare meg, til tross for at jeg ikke hadde spurt om det.

Ja det hjalp å høre at du kunne berolige meg med at det er sjeldent at føflekkene er ondartet før man er 40.

Jeg håper at jeg er såpass heldig at jeg er helt frisk.Og jeg takker igjen for at du tok deg tid.

Spessiellt siden ingen andre har svart på inlegget mitt.

Vennlig hilsen en som heldigvis ikke er like

Gjest sliten og slapp i dag

Hei Sliten og slapp !

Hei Anker!

Tusentakk for tilbakemelding.!

Jeg er meget glad for at du tok deg tid til å svare meg, til tross for at jeg ikke hadde spurt om det.

Ja det hjalp å høre at du kunne berolige meg med at det er sjeldent at føflekkene er ondartet før man er 40.

Jeg håper at jeg er såpass heldig at jeg er helt frisk.Og jeg takker igjen for at du tok deg tid.

Spessiellt siden ingen andre har svart på inlegget mitt.

Vennlig hilsen en som heldigvis ikke er like

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...