Gå til innhold

Er lykken en pille?


Vincent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for linken, vinsj - det var ein bra artikkel :)

mange later til å ikkje forstå at den viktigste funksjonen til medisinering i psykiatrien, er å gjere pasienten meir mottakelig for terapi. eg har ingen tru på at psykiske lidelser berre kan medisineres vekk. ein mental gjennomgang av seg og sitt - enten ein gjer det under veiledninga fra ein fagperson eller aleine - er nødvendig. om ikkje anna, så iallfall for å finne dei nye mestringsmetodene som trengst etter at ein først er ramma av ein lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,lykken er en pille når man har det jævlig som et helvette uten!!!!!!!!!!!!!! få det inn i hue snart!

Ikke alt som er bra for deg, behøver nødvendigvis å være bra for "meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for linken, vinsj - det var ein bra artikkel :)

mange later til å ikkje forstå at den viktigste funksjonen til medisinering i psykiatrien, er å gjere pasienten meir mottakelig for terapi. eg har ingen tru på at psykiske lidelser berre kan medisineres vekk. ein mental gjennomgang av seg og sitt - enten ein gjer det under veiledninga fra ein fagperson eller aleine - er nødvendig. om ikkje anna, så iallfall for å finne dei nye mestringsmetodene som trengst etter at ein først er ramma av ein lidelse.

Ja, jeg synes selv det var en utmerket artikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bettian

Ikke alt som er bra for deg, behøver nødvendigvis å være bra for "meg".

folk burde vel ikke ta ssri fordi de vil bli "lykkelige" men vente til de faktisk trenger det pga uutholdelige psykiske smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lottemor1365380387

Den gjør oss ikke lykkelig.

Navnet på pillen er helt feil.

Den hjelper til å ta toppene på det som er værst for min del.

Synd at den heter det den heter for det er missvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjør oss ikke lykkelig.

Navnet på pillen er helt feil.

Den hjelper til å ta toppene på det som er værst for min del.

Synd at den heter det den heter for det er missvisende.

den heter jo engentlig ikke det, er vel bare medieskapt... og det er egentlig et stårt hån å kalle den slike ting og skrive slike artikler, som om man begynte med dem pga små bagateller..

jeg kjenner iallfall ingen som gikk å fikk antidepressiva, kun fordi de "plutselig en dag følte seg litt nedfor" liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...