Gå til innhold

Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Tomt for nick
Skrevet

Nå begynner det å bli temmelig tomt for gode nick her. Ingen "gode" "normale" nick er ledige, kan dere ikke "frigjøre" noen nick, de som feks ikke har brukt dol på over x antall månder/år får slettet kontoen sin og en annen kan ta det?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er bare du som har dårlig fantasi - sleng deg rundt!

Broccoli er ledig.

Skrevet

Personlig har jeg vanskelig for å finne ledige bokstaver

Gjest diriririri
Skrevet

Det er bare du som har dårlig fantasi - sleng deg rundt!

Broccoli er ledig.

Hva med diiiiiiiiiidiriiiidiriiii

Skrevet

Jeg forstår deg godt, og mangelen på gode nick var grunnen til at jeg valgte å kalle meg for SierDuDet.

Alle de andre gode nickene var trossalt allerede tatt.

Annonse

Skrevet

Hva med diiiiiiiiiidiriiiidiriiii

Det er selvfølgelig et forslag. Ikke et godt forslag, MEN et forslag.

Gjest diriririri
Skrevet

Det er selvfølgelig et forslag. Ikke et godt forslag, MEN et forslag.

Det kan godt hende at "rødvin" hadde vært bedre forslag, du forstår sikkert poenget. Det er bare fantasien som setter grenser her.

Skrevet

Det kan godt hende at "rødvin" hadde vært bedre forslag, du forstår sikkert poenget. Det er bare fantasien som setter grenser her.

Jauda, jeg forsto det :)

Å si at det ikke finnes nick igjen, får meg til å tenke på hva sjefen for patentkontoret (tror det var i USA) sa tidlig på 1900 tallet.

"nå tror jeg vi har nådd grensen for hva som kan finnes opp"

:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Å si at det ikke finnes nick igjen, får meg til å tenke på hva sjefen for patentkontoret (tror det var i USA) sa tidlig på 1900 tallet.

Jeg fant opp et pissoar for damer, med føner, det ble ikke no' syksè.

Gjest Webmaster, Teknisk støtte
Skrevet

dette er vel bare en kreativ utfordring som jeg mener å ha sett løst på gode måter.

Skrevet

dette er vel bare en kreativ utfordring som jeg mener å ha sett løst på gode måter.

Ikke se på meg, jeg har et pent nick. Det er nick som ikke har nick *knegg* :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...