Gå til innhold

piller


helga1365380152

Anbefalte innlegg

helga1365380152

wooohhoo..overlevde nok en dag på fylla..eneste måten å få sove på. Var hos psykologen min på fredag og spurte om jeg kunne få noen andre sovepiller enn zyprexa(siden den har så mye bivirkninger) men det fikk jeg altså ikke:(

Hadde veldig lyst på stilnoct men han mente at jeg kom til å bli lett avhenging av den.

Var som sagt ute på byen i går og traff på en del folk i narko miljøet...ble tilbudt det ene og det andre og skulle lett få kjøpe noen sovepiller hos dem.

Vet ikke hvor lurt det egentlig er..Men sliter noe jævlig med å sove om nettene.. Går både utover meg selv, andre rundt meg, jobben og hele livet.

huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En lite apropos...

Paradoksalt nok, i et narkota-miljø hvor rus, gjeld og trusler er vanlig, stoler man fullt og helt på hverandre når det kommer til beskrivelse av rus og innhold i narkotiske stoffer.

Man stoler ikke på hverandre når det gjelder mengde narkotika man overdrar, utestående gjeld eller ulike former for relasjoner.

Men blir du fortalt at du blir påtent i så og så lang tid med en tablett til kr. 100,-, er både tilliten på plass og handelen i boks.

Som sagt - dette var bare en digrasjo til ditt innlegg - ikke noe svar.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lite apropos...

Paradoksalt nok, i et narkota-miljø hvor rus, gjeld og trusler er vanlig, stoler man fullt og helt på hverandre når det kommer til beskrivelse av rus og innhold i narkotiske stoffer.

Man stoler ikke på hverandre når det gjelder mengde narkotika man overdrar, utestående gjeld eller ulike former for relasjoner.

Men blir du fortalt at du blir påtent i så og så lang tid med en tablett til kr. 100,-, er både tilliten på plass og handelen i boks.

Som sagt - dette var bare en digrasjo til ditt innlegg - ikke noe svar.

:-)

Ting hadde nok vært mye bedre om jeg leste korrektur før jeg trykker "Send innlegg".

Beklager tastefeil - men de er tross alt gratis.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga1365380152

En lite apropos...

Paradoksalt nok, i et narkota-miljø hvor rus, gjeld og trusler er vanlig, stoler man fullt og helt på hverandre når det kommer til beskrivelse av rus og innhold i narkotiske stoffer.

Man stoler ikke på hverandre når det gjelder mengde narkotika man overdrar, utestående gjeld eller ulike former for relasjoner.

Men blir du fortalt at du blir påtent i så og så lang tid med en tablett til kr. 100,-, er både tilliten på plass og handelen i boks.

Som sagt - dette var bare en digrasjo til ditt innlegg - ikke noe svar.

:-)

jupp...I Know...saken er bare om jeg vil begynne å handle ute på gata.. Har hilst nok på purken kan du si=)

Men en ting må jeg gjøre snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...