Gå til innhold

En ny smell?


Gjest mia-veronica

Anbefalte innlegg

Gjest mia-veronica

Jeg har det slett ikke bra for tiden. Vet ikke om de andre har oppfattet det, men.......

Skjønner selv hva det er som er på gang, men som så ofte før så holder jeg det for meg selv. Joa, jeg husker avtalen med legen, om å si ifra med en gang jeg ble plaget av stemmer og søvnproblemer. Men det er så vanskelig!! Tøffe, sterke Mia, har det ikke bra, det går på selvfølelsen løs!

Vi har kranglet mye de siste ukene, jeg og kjæresten min. Alt dette snakket om barn, gjør meg så motløs og fortvilet. For jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å "gi" han et barn. Jeg tør ikke! For å holde denne sykdommen under kontroll, er alt jeg makter med!

Jeg har sagt det til han, jeg kommer ikke til å få barn med deg. Det har gått sånn i på oss begge, jeg "sørger" fordi han gjør det, men jeg kan ikke gjøre dette for han!

Alt dette har ført til at jeg ikke klarer å sove. Og jo mer utslitt jeg blir, jo mer "ser" og "hører" jeg. Jeg føler meg helt ødelagt og tar hans avvisning så tungt. Dette ligger mellom oss hele tiden, også når vi har sex.

Vi hadde jo lovt hverandre at dette temaet skulle ligge i et års tid, men slik ble det ikke. Jeg burde kanskje holdt inne med min beslutning, for nå ser det ut som om jeg kommer til å miste den jeg er så glad i!

Jeg er så ulykkelig! Tankene på at jeg har ødelagt alt ligger der hele tiden. Får befalinger om å ta livet av meg. Føler at mine forsvarsverk er i ferd med å bryte helt sammen. Jeg er et forferdelig menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg vet ikke hva jeg kan si.

Du trenger noen som vet hva de gjør. Har du kontakt med noen i helsevesenet? Psykolog eller lignende?

Hvis ikke så håper jeg at du tar kontakt. Du trenger noen veldig snart!!

Klem Kega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...