Gå til innhold

Selvskading


Litagoo

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig frusterert om dagen. Jeg skader meg selv mye om dagen, ved å klore meg selv eller stange hodet mot veggen.

Venter sårt på hjelp fra psykratrien, men det er laaang ventetid.

Jeg er også gravid med 3 uker igjen til keisersnitt. Jeg vet av erfaring fra forrige svangerskap at hormoner ikke hjelper min situasjon. Jeg var systematisk seksuelt misbrukt og slått i barndommen av min far.

Poenget er at jeg føler meg overlatt til meg selv fordi "ingen vil" hjelpe meg fordi jeg er gravid.

I dag klorte jeg meg til blods på min stakkars gravide mage. Skal på kontroll til mandag, hva vil legen si??? Er livredd for å tvangsinnlegges e.l. Skammer meg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg så hjelpesløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Litagoo.

Jeg skader meg selv. Men har heldigvis ingen barn. Eller noen på vei. Det må føles ekstra belastende. Skjønner godt at du er redd for å bli tvangsinnlagt. Men kanskje kan det være bra for deg? Å ha noen til å passe på deg?

Har du noen ellers rundt deg eller er du alene?

Du er ikke gal vet du!

Jeg vet ikke hvilke utbytte du har av å skade deg selv, men det er ihvertfall for meg en måte å unngå kaoset i hodet. Og sikkert mye mer.

Har akkurat kommet inn i systemet så det er sikkert mange biter som jeg ikke er klar over selv.

Jeg er ellers inne på msn depresjon hvis du føler for å skrive noen ord. Sjekker sikkert siden her også.

Stor klem Kega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

jeg skjærer meg og stanger hodet i veggen,osv, men ingen vil legge meg inn, så tviler du blir tvangsinnlagt om du klorer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...