Gå til innhold

Dating og "regler"


Gjest anonymousse

Anbefalte innlegg

Gjest anonymousse

Hvilke uskrevne regler finnes det for dating?

Skal for eksempel gutten betale? Hater å lure på slike ting som betaling- hvem som skal betale..:)

Hvor mange dater bør går før en går til sengs :)? Har hørt 3..

Andre regler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Du skriver: "Hvor mange dater bør går før en går til sengs :)? Har hørt 3.."

Hvis vi sier 2, og du ikke har lyst før etter 4... hva da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke uskrevne regler finnes det for dating?

- finnes det noen?

Skal for eksempel gutten betale? Hater å lure på slike ting som betaling- hvem som skal betale..:)

- hmm, har jeg aldri ofret en tanke. det der løser seg gjerne av seg selv, men når jeg tenker meg om, så husker jeg såvidt at jeg brukte å betale, men det er vel mer fordi jeg er en gentleman av rang :-)

Hvor mange dater bør går før en går til sengs :)? Har hørt 3..

- her er det vel neppe noen fasit. pleier å tenke som så at dersom begge føler det naturlig å ende kvelden i halmen, så gjør man det, være seg det er første eler femtende daten...

Andre regler?

- kan jeg ikke forestille meg, eneste regelen som bør følges er; har man lyst, har man lov:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymousse

Hei,

Du skriver: "Hvor mange dater bør går før en går til sengs :)? Har hørt 3.."

Hvis vi sier 2, og du ikke har lyst før etter 4... hva da?

Med vennlig hilsen

:)

Moromannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymousse

Det finnes ingen regler for dating.

Du har sett for mye på amerikanske såpeserier.

Du er vel en født kverrulant du..

Kverrulerer du mye IRL, eller bare her inne?

Har alltid hatt erfaring med at du har gjort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel en født kverrulant du..

Kverrulerer du mye IRL, eller bare her inne?

Har alltid hatt erfaring med at du har gjort det..

Ditt spørsmål fortjente ikke et veldig godt svar, men du er unnskyldt om du er veldig ung.

I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymousse

Ditt spørsmål fortjente ikke et veldig godt svar, men du er unnskyldt om du er veldig ung.

I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?

Hm..Javel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her til lands er det lite slike "regler" - man kommer stort sett langt med å oppføre seg som folk, og ellers være seg selv.

I usa derimot har de mer "date-kultur", og de er mye mer opptatt av hvordan en date "skal være" etc. etc. Masse tull, spør du meg, men så er ikke jeg amerikaner.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke uskrevne regler finnes det for dating?

-Vi har ikke samme date-kultur som amerikanerne har. Altså har vi ikke noen faste, uskrevne regler, vi bare går ut sammen.

Skal for eksempel gutten betale? Hater å lure på slike ting som betaling- hvem som skal betale..:)

-Det kommer an på, noen liker å betale hver for seg, noen liker at han spanderer - ofte gjør han vel det, også. Men som sagt, det er ikke noe entydig svar her, det kommer mer an på hva man er vant med, og hvilket miljø man er i.

Hvor mange dater bør går før en går til sengs :)? Har hørt 3..

-Hvor har du hørt det? Ally MacBeal? (joda, jeg så også den episoden).

Gå ut på date, og ikke tenk så mye på regler! Ha det gøy sammen, og ikke la uskrevne regler ødelegge spontanitet og innhold i daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..Javel

Jeg synes det var et veldig interessant spørsmål jeg. det er jo egentlig ganske aktuelt. De fleste er jo usikre på den første daten og da er det jo greit å ha visse uskrevne regler å forholde seg til!

Synd at vi ikke fikk svar på det...Skulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom gutten inviterer jenta på date bør han betale. Dersom hun inviterer er det mest naturlig å dele regninga. Sjelden at jenta betaler for begge på de aller første stevnemøtene.

Stevnemøter, eller "dating" som du kaller det, skjer gjerne før man er skikkelig sammen. Sex kommer fortrinnsvis etter at man har blitt sammen, på et tidspunkt der begge føler at det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...