Gå til innhold

Vondt under og etter sex


Gjest mmb

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 15 mnd siden, og da ble jeg sydd mye.-Veldig mye faktisk.

-Og enda så synes jeg at det kjennes sårt ut i underlivet, og det er blitt direkte ubehagelig å ha samleie. -I tillegg forblir det vondt et par dager etterpå også.

-Har vært til lege flere ganger etter fødselen, men de sier at det ser fint ut og at alt er grodd bra.

-Er vel unødvendig å si at sexlivet skranter etterhvert, og det er ikke noe som hjelper. -Hverken langt forspill eller glidekremer eller noe.

-Hva kan det være? -Det er vondt på de samme plassene hver gang, og jeg er ganske sikker på at det er steder hvor jeg er sydd.

-Kan det være noen annen årsak enn fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte for 15 mnd siden, og da ble jeg sydd mye.-Veldig mye faktisk.

-Og enda så synes jeg at det kjennes sårt ut i underlivet, og det er blitt direkte ubehagelig å ha samleie. -I tillegg forblir det vondt et par dager etterpå også.

-Har vært til lege flere ganger etter fødselen, men de sier at det ser fint ut og at alt er grodd bra.

-Er vel unødvendig å si at sexlivet skranter etterhvert, og det er ikke noe som hjelper. -Hverken langt forspill eller glidekremer eller noe.

-Hva kan det være? -Det er vondt på de samme plassene hver gang, og jeg er ganske sikker på at det er steder hvor jeg er sydd.

-Kan det være noen annen årsak enn fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir slik hvis jeg har soppinfeksjon. Det føles som hele skjeden er et åpent sår. Det kan jo være psykisk også. At du spenner deg fordi du er usikker etter fødselen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir slik hvis jeg har soppinfeksjon. Det føles som hele skjeden er et åpent sår. Det kan jo være psykisk også. At du spenner deg fordi du er usikker etter fødselen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vedlig godt igjen det du beskriver, jeg har hatt det slik i ti år. Har hatt utallige undersøkelser hos lege uten at de finner noe galt. Min teori er st det har dannet seg arrvev etter syingen og at det er det som gjør vondt. Psykisk er det i allefall ikke!

Jeg har desverre ikke noen god løsning på problemet ditt. Håper det kommer noen glupe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vedlig godt igjen det du beskriver, jeg har hatt det slik i ti år. Har hatt utallige undersøkelser hos lege uten at de finner noe galt. Min teori er st det har dannet seg arrvev etter syingen og at det er det som gjør vondt. Psykisk er det i allefall ikke!

Jeg har desverre ikke noen god løsning på problemet ditt. Håper det kommer noen glupe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Av og til kan en nerve komme i klemme i arrvevet og det dannes en nerveknute (neurinom). Den kan man operere bort. Få en gynekolog (evt en helt ny) til å vurdere deg. Det kan evt fjernes i lokalbedøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Av og til kan en nerve komme i klemme i arrvevet og det dannes en nerveknute (neurinom). Den kan man operere bort. Få en gynekolog (evt en helt ny) til å vurdere deg. Det kan evt fjernes i lokalbedøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vedlig godt igjen det du beskriver, jeg har hatt det slik i ti år. Har hatt utallige undersøkelser hos lege uten at de finner noe galt. Min teori er st det har dannet seg arrvev etter syingen og at det er det som gjør vondt. Psykisk er det i allefall ikke!

Jeg har desverre ikke noen god løsning på problemet ditt. Håper det kommer noen glupe svar.

Hadde håpet noen skulle si at det kommer til å gå over av seg selv! -Men men...

-Får "manne" meg opp og ta en tur til gynekologen igjen da.

-Håpet jeg skulle slippe det, pysete som jeg er. :o)

-Takker for svarene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vedlig godt igjen det du beskriver, jeg har hatt det slik i ti år. Har hatt utallige undersøkelser hos lege uten at de finner noe galt. Min teori er st det har dannet seg arrvev etter syingen og at det er det som gjør vondt. Psykisk er det i allefall ikke!

Jeg har desverre ikke noen god løsning på problemet ditt. Håper det kommer noen glupe svar.

Hadde håpet noen skulle si at det kommer til å gå over av seg selv! -Men men...

-Får "manne" meg opp og ta en tur til gynekologen igjen da.

-Håpet jeg skulle slippe det, pysete som jeg er. :o)

-Takker for svarene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...