Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Her er i hvert fall url'en:

http://www.bokprat.com/mingle

Men jeg kommer da fanken ikke inn i dag! *river seg i håret*

En orm har tatt rotta på en haug med SQL servere over hele verden, det kan ta tid før alle er oppe igjen.

Mingle ga jeg opp, da jeg ikke fikk tilgang til hele før jeg hadde gjort et eller annet som jeg ikke skjønte og ikke gadd finne ut av.

En orm har tatt rotta på en haug med SQL servere over hele verden, det kan ta tid før alle er oppe igjen.

Mingle ga jeg opp, da jeg ikke fikk tilgang til hele før jeg hadde gjort et eller annet som jeg ikke skjønte og ikke gadd finne ut av.

Det er du som er lat, når du har skrevet 25 innlegg (bare halvparten igjen) så har du adgang til mye! :-Þ

Annonse

Jeg hater regler jeg ikke skjønner meningen med og.

Meningen er at de flertallet av brukerne en gang i tiden uttrykte ønske om å vite litt om hvem som leste det de skrev. At folk rett og slett presenterte seg litt før de deltok :-)

Til og med moderatorene har tatt seg bryet med å skrive en presentasjon ;-)

Ulv I Faarikaal

Meningen er at de flertallet av brukerne en gang i tiden uttrykte ønske om å vite litt om hvem som leste det de skrev. At folk rett og slett presenterte seg litt før de deltok :-)

Til og med moderatorene har tatt seg bryet med å skrive en presentasjon ;-)

Jeg har skrevet presentasjon, men resten skjønte jeg ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...