Gå til innhold

Går det aldri over?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Fikk for 4-måneder siden en gutt,etter en dag med epidural ble han tatt med keisersnitt og da fikk jeg i tilegg spinal-bedøvelse.

Har etter dette vært plaget med med vondt i ryggen på den plassen jeg har kommet frem til at de sikkert ga meg disse bedøvelsene.

Har tøyd,bøyd,strukket og trent etter alle kunstens regler,men ingenting ser ut til å hjelpe,den minste berøring er vond i det området,og det er litt rødt der også.

Et område er helt følelsesløst,har forstått det slik at dette er normalt,men går det aldri over?

Jeg synes det er veldig plagsomt,blir sliten i ryggen for den minste ting,og det er mange "minste tinger" i løpet av en dag,med en liten unge i huset!

Er det noen gode tips eller råd som kan hjelpe meg til å bli kvitt dette snarest?

Hilsen ei som lengter etter å bli sitt gamle "spreke" jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9082-g%C3%A5r-det-aldri-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theoline

Fikk for 4-måneder siden en gutt,etter en dag med epidural ble han tatt med keisersnitt og da fikk jeg i tilegg spinal-bedøvelse.

Har etter dette vært plaget med med vondt i ryggen på den plassen jeg har kommet frem til at de sikkert ga meg disse bedøvelsene.

Har tøyd,bøyd,strukket og trent etter alle kunstens regler,men ingenting ser ut til å hjelpe,den minste berøring er vond i det området,og det er litt rødt der også.

Et område er helt følelsesløst,har forstått det slik at dette er normalt,men går det aldri over?

Jeg synes det er veldig plagsomt,blir sliten i ryggen for den minste ting,og det er mange "minste tinger" i løpet av en dag,med en liten unge i huset!

Er det noen gode tips eller råd som kan hjelpe meg til å bli kvitt dette snarest?

Hilsen ei som lengter etter å bli sitt gamle "spreke" jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9082-g%C3%A5r-det-aldri-over/#findComment-49350
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...