Gå til innhold

Familieselskap, uff!!!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Skal i familieselskap senere idag. Usj og æsj. Skulle ønske jeg slapp. Sitte og bare prate pjatt.

Føler meg bestandig utenfor i slike sammenhenger. Selv om jeg kjenner alle godt. På tomannshånd kan jeg trives med alle sammen. Men da snakker vi om 'ordentlige' ting. Ikke bare sladder og den og den. Æsj, hater det. Føler at alle de andre har noe felles om ikke jeg kan ta del i. Blir bare sittende og se sur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvorfor ikke bare velge bort det?

Du skal vite at du ikke er alene om slike meninger, men alt for få "gjør opprør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor ikke bare velge bort det?

Du skal vite at du ikke er alene om slike meninger, men alt for få "gjør opprør".

Jeg 'holder ut' fordi jeg ikke vil frata ungene mine kontakten med familien sin. Hvis de velger bort den kontakten senere, skal det ihvertfall ikke være fordi _jeg_ har påvirket dem.

Hadde det bare vært meg og mannen min som var involvert (det er hans familie) hadde jeg blitt hjemme.

Siden jeg ikke har familie selv, så er det en liten egoistisk tanke i deg også. hvis jeg aldri viser meg fram, så kan jeg ikke regne med å få hjelp hvis jeg skulle trenge det noen gang. Og så vet jeg av erfaring at hvis de får i mot meg, så kan det igjen gjøre at de får en negativ holdning til ungene mine også.

Men bare vent til ungene er voksne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 'holder ut' fordi jeg ikke vil frata ungene mine kontakten med familien sin. Hvis de velger bort den kontakten senere, skal det ihvertfall ikke være fordi _jeg_ har påvirket dem.

Hadde det bare vært meg og mannen min som var involvert (det er hans familie) hadde jeg blitt hjemme.

Siden jeg ikke har familie selv, så er det en liten egoistisk tanke i deg også. hvis jeg aldri viser meg fram, så kan jeg ikke regne med å få hjelp hvis jeg skulle trenge det noen gang. Og så vet jeg av erfaring at hvis de får i mot meg, så kan det igjen gjøre at de får en negativ holdning til ungene mine også.

Men bare vent til ungene er voksne....

Si rett ut til familien at du vil ikke at ungene dine skal ferdes i et miljø der det sladres og sladres!!!! Inntil de har tatt seg sammen (hvis de vil ta seg sammen) - akter du å ta med barna på noe annet...

DET hadde vært noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...