Gå til innhold

Orm fra nesa ??

Anbefalte innlegg

Gjest skremt nå

Jeg våknet nå av at noe kilte i nesa. Da jeg tok meg til nesa(i mørket) kjente jeg noe fuktig mykt noe. Da jeg fikk på lyset fant jeg en orm/mark i senga.

Mener bestemt at den må ha kommet ut nesa. Den var så ufyselig og jeg ble nok litt redd. Jeg løp på kjøkkenet og henta en liten boks med lokk som jeg fikk ormen oppi.

Jeg har nå kikket nærmere på den, den er grå/hvit og 18 cm lang. Aldeles motbydelig å tenke på at den har kommet ut av kroppen min. Herregud, tenk om jeg går rundt med flere slike.

Hva er dette og hva gjør jeg nå?

Hvor i kroppen har den vært? Jeg mener som sagt bestemt at den kom ut nesa, så da kan den vel bare komme fra lungene?

Håper dere svarer raskt, for dette var en ekkel opplevelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9085-orm-fra-nesa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skremt nå

Jeg våknet nå av at noe kilte i nesa. Da jeg tok meg til nesa(i mørket) kjente jeg noe fuktig mykt noe. Da jeg fikk på lyset fant jeg en orm/mark i senga.

Mener bestemt at den må ha kommet ut nesa. Den var så ufyselig og jeg ble nok litt redd. Jeg løp på kjøkkenet og henta en liten boks med lokk som jeg fikk ormen oppi.

Jeg har nå kikket nærmere på den, den er grå/hvit og 18 cm lang. Aldeles motbydelig å tenke på at den har kommet ut av kroppen min. Herregud, tenk om jeg går rundt med flere slike.

Hva er dette og hva gjør jeg nå?

Hvor i kroppen har den vært? Jeg mener som sagt bestemt at den kom ut nesa, så da kan den vel bare komme fra lungene?

Håper dere svarer raskt, for dette var en ekkel opplevelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9085-orm-fra-nesa/#findComment-49364
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...