Gå til innhold

fortsatt inne..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

iflg primærkontakten og psyken blir jeg en stund..

Nå sliter jeg noe alldeles grønnjævlig, med maten.. først ville jeg ikke spise.. så ble det jo balluba.. så spiste jeg.. og spydde.. så skjønte de hele opplegget.. så skulle jeg ha fotfølge til og etter måltida.. men det har endel A av de glemt.. kaker står fremme hele tida, masse mat og sjokolade.

Faen skjære! de sier jeg har bulimi.. så hvorfor i h.... kan de ikke fjerne noe av maten og hjelpe meg med å spise helt vanlige måltider?

i stedet får jeg høre at jeg bare kan spise kake, jeg som er så slank.. så jeg spiser.. og løper på do for å spy..

har bedt om ekstra samtale hos psyken i morra. jeg klikker snart. får jo så lyst til å kutte meg også når maten går til h......

jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...