Gå til innhold

Eddik i skjeden - skadelig?


Gjest Soppmusa

Anbefalte innlegg

Gjest Soppmusa

Hei! Jeg er en av de "heldige" som sliter med soppinfeksjoner. Ikke noe hjalp mot soppen, ikke engang diflucan! Men nå har jeg funnet mirakelkuren - eddik blandet med vann som jeg sprøyter inn i skjeden en gang i blant. Jeg er nå kvitt plagene.. Herlig!

Det jeg lurer på er om dette på noen måte er skadelig? Det skyller vel bare skjedeveggene? Kommer seg vel ikke på noen måte inn i livmorstappen, der sæden går? Vet det er et dumt spørsmål, men vil ikke gjøre ting verre for meg selv i ettertid!

Takknemlig for seriøse svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soppmusa

Hei! Jeg er en av de "heldige" som sliter med soppinfeksjoner. Ikke noe hjalp mot soppen, ikke engang diflucan! Men nå har jeg funnet mirakelkuren - eddik blandet med vann som jeg sprøyter inn i skjeden en gang i blant. Jeg er nå kvitt plagene.. Herlig!

Det jeg lurer på er om dette på noen måte er skadelig? Det skyller vel bare skjedeveggene? Kommer seg vel ikke på noen måte inn i livmorstappen, der sæden går? Vet det er et dumt spørsmål, men vil ikke gjøre ting verre for meg selv i ettertid!

Takknemlig for seriøse svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei_sopp

Hvis dette virker så bra som du sier, så må jeg jo prøve det. Ser ikke ut til at andre ting virker ialelfall.

Hvor ofte gjør du dette, og blir det noe eddiklukt etterpå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei_sopp

Hvis dette virker så bra som du sier, så må jeg jo prøve det. Ser ikke ut til at andre ting virker ialelfall.

Hvor ofte gjør du dette, og blir det noe eddiklukt etterpå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soppmusa

Hvis dette virker så bra som du sier, så må jeg jo prøve det. Ser ikke ut til at andre ting virker ialelfall.

Hvor ofte gjør du dette, og blir det noe eddiklukt etterpå ?

Hei! Jeg har vært plaget lenge - og jeg kan love deg at dette hjelper etter bare en gangs skylling. Jeg gjør det sånn i ny og ne, når jeg ser utfloden begynner å bli sopp-aktig. Eller hvis jeg har stikking eller kløe. Nå har jeg helt blank utflod igjen og fått tilbake sexlivet mitt! *S*

Jeg har ikke merket noe særlig til lukt.. kun en gang, det luktet svarkt eddik av utfloden, men det var rett eter at jeg hadde skylt. Jeg pleier å stå i dusjen og gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soppmusa

Hvis dette virker så bra som du sier, så må jeg jo prøve det. Ser ikke ut til at andre ting virker ialelfall.

Hvor ofte gjør du dette, og blir det noe eddiklukt etterpå ?

Hei! Jeg har vært plaget lenge - og jeg kan love deg at dette hjelper etter bare en gangs skylling. Jeg gjør det sånn i ny og ne, når jeg ser utfloden begynner å bli sopp-aktig. Eller hvis jeg har stikking eller kløe. Nå har jeg helt blank utflod igjen og fått tilbake sexlivet mitt! *S*

Jeg har ikke merket noe særlig til lukt.. kun en gang, det luktet svarkt eddik av utfloden, men det var rett eter at jeg hadde skylt. Jeg pleier å stå i dusjen og gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Det kan ikke skade, det er nesten lukket opp til livmorhalsen. Men slik 'syre' kan muligens hindre graviditet kort tid etter innsprøytningen. Slike utskyllinger med et surt middel har vært brukt som prevensjon, men det har nok ikke vært særlig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan ikke skade, det er nesten lukket opp til livmorhalsen. Men slik 'syre' kan muligens hindre graviditet kort tid etter innsprøytningen. Slike utskyllinger med et surt middel har vært brukt som prevensjon, men det har nok ikke vært særlig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...