Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle se på på dette Mingle-forumet ditt.

Og jada, registrere meg klarte jeg. Men hva så liksom? Skjønner ingenting, jeg :-/

Skrevet

Du må skrive en presentasjon, så ser du mer ;-)

Men men men...

Hvor i all verden skriver jeg den, da? Der det står Mingle > Ankomsthall > Presentasjoner

er det jo ingen plass å skrive? Også står det at det ikke er postet innlegg der de siste 1000 dagene.

(Er jeg skikkelig teit nå?)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Men men men...

Hvor i all verden skriver jeg den, da? Der det står Mingle > Ankomsthall > Presentasjoner

er det jo ingen plass å skrive? Også står det at det ikke er postet innlegg der de siste 1000 dagene.

Velkommen i klubben, jeg gadd ikke :-)

Skrevet

Men men men...

klikk på knappen til høyre som det står "new thread" på. :-)

Skrevet

Velkommen i klubben, jeg gadd ikke :-)

Bli med da, ulv! Jeg tør`kke gå alene...

Skrevet

klikk på knappen til høyre som det står "new thread" på. :-)

Ah! *slår panne*

Ok, da prøver jeg. Takk!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bli med da, ulv! Jeg tør`kke gå alene...

Nei, hater regler. Det er et slags pyramidespill, med VIP personer og paria, jeg har ikke sansen for sånt. I fred for meg.

Skrevet

Ah! *slår panne*

Ok, da prøver jeg. Takk!

Gikk da bra, det :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*flirer*

Jeg legger meg og sover, skal til Drammen kl 8 i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...