Nica Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Det å miste sin lillebror..det er ubeskrivelig tøft... har i tillegg stort press på meg da statsadvokaten krever gynekologisk undersøkelse av meg (hvis eg nekter er det fare for at saken blir henlagt på "bevisets stilling"...) .. likevel...dette gir meg vel ikkje grunn til å være slem mot andre....de som var på nattprat i natt, vet at eg plaga vettet av de som var der...korfor kan eg ikkje svare på - det er ikkje akkurat typisk meg å gjøre sånn... det rant liksom over kanten..kokte over eller noe sånt... men...eg er lei for det som skjedde... mindre feber og noen timer søvn hjalp...men...eg vet ikkje ka mer eg kan si... skjønner ikkje helt ka som foregår for tiden... men vil ikkje la det gå ut over dere slik - derfor er eg ikkje på nattprat nå, sjøl om det er litt tungt å gi slipp på det stedet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Håper du kommer tilbake jeg - vi er glad i deg vet du. Jeg og mange andre skjønte jo at det som skjedde i natt ikke var et utslag av slemhet, men av indre smerte. *styrkeklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-500882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Vi skjønner alle sammen at du har det fryktelig tøft nå. Ingen tvil om det. Og vi forstår at det gjør at man noen ganger ikke er seg selv. Etter at vi hadde prøvd lenge å nå frem til deg i natt uten hell, lot vi deg derfor være i fred og lot deg rase ferdig. Samtidig så er det sånn at andre også må få si ifra når deres grenser er nådd, og det skjedde i natt. Da er det viktig at disse også blir respektert. Ingen av oss som var der er sinte på deg! Saken er over for min del, og jeg tenker at det har gjort at man tenker seg bedre om i en lignende situasjon senere. Hvis du ikke lenger ønsker å være på #Nattprat, så bør det være for din egen skyld. Ingen av oss andre har gitt uttrykk for at du er uønsket der. Velkommen tilbake når du føler deg klar for det ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-500903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nica Skrevet 27. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2003 Vi skjønner alle sammen at du har det fryktelig tøft nå. Ingen tvil om det. Og vi forstår at det gjør at man noen ganger ikke er seg selv. Etter at vi hadde prøvd lenge å nå frem til deg i natt uten hell, lot vi deg derfor være i fred og lot deg rase ferdig. Samtidig så er det sånn at andre også må få si ifra når deres grenser er nådd, og det skjedde i natt. Da er det viktig at disse også blir respektert. Ingen av oss som var der er sinte på deg! Saken er over for min del, og jeg tenker at det har gjort at man tenker seg bedre om i en lignende situasjon senere. Hvis du ikke lenger ønsker å være på #Nattprat, så bør det være for din egen skyld. Ingen av oss andre har gitt uttrykk for at du er uønsket der. Velkommen tilbake når du føler deg klar for det ) du hadde all rett til å reagere og si ifra... tror nok eg hadde sagt fra krafigere og tidligere enn deg hvis eg var i din posisjon... vet at ingen har bedt meg holde meg unna, det er mitt valg, men eg føler at det ikkje er riktig mot dere å være der akkurat nå, sjøl om eg er mye mer klartenkt i dag enn eg var i natt. vi får se..klarer nok ikkje å holde meg borte fra dere altfor lenge...dere er altfor snille og gode til det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-500908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ritva Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 -Og kjære Nica igjen, Selv om jeg ikke er her lengere aktivt så følger jeg med...som deg så har jeg også mistet min bror så altfor tidlig...og det er en helt ubeskrivelig smerte, som med alt annet må føles og kjennes til ryggmargen. Det er _ingen_ som kan sette seg inn i smerten og følelseskaoset før man selv er i den situasjon...som med andre ting vi opplever i livet. -Og det blir en veldig ekstra tyngde å bære når man selv er midt i "traumatiske" bearbeidinger. Jeg tror overhodet ikke at de du traff på #nattprat betrakter deg som slem...de vet at du har mistet broren din og hvilken belastning psykisk og fysisk dette gir deg. Det er helt normalt! -Og på #nattprat fikk du kanskje kanalisert sinne, frustrasjon, spørsmål, følelser og kaos som du normalt helt sikkert ikke vil gjøre. -Men en ting må du huske, og også de andre som har kontakt med deg, er at du er i sorg...og sorg oppleves veldig individuelt men også veldig mange paralleller for de som har erfart å miste en av de nærmeste. Å miste en av våre nærmeste er en utrolig tøff og tung påkjenning og det er mye som foregår i tankeverdenen....Sorg har mange forskjellige faser...og forskjellige reaksjoner...og det tar tid...det viktigste er å gi oss selv tid til å sørge...ikke leve i sorgen...men tid til å sørge. Dette er helt nytt for deg og du føler helt sikkert at følelsene stormer avgårde med deg uten at du har den største kontrollen. Det tar tid - gi degselv tid...ikke mas... Det er utrolig leit hva som har skjedd - men det har skjedd og det skulle kanskje ikke ha skjedd - men uansett det har skjedd - og din bror er borte fra deg nå....det tar tid å "svelge"...dette er også veldig nytt for deg...du har kanskje ikke vært i denne situasjonen før...og da tar det tid å la det modne seg...Sorg er en prosess...og vi skal tillate oss den prosessen. Jeg er helt sikker på at din bror er veldig glad i deg...og da ville han også ønske at du etterhvert gjør ditt ytterste og beste at du gjøre' ditt eget liv til det beste du kan, selv om det akkurat nå kan stå foran noen store terskler du skal over for din egen del..Jeg tror ikke bror ville at du skulle "ofre" noe fordi han er borte..han vil ønske at du gjør ditt beste for å ha det godt..ja, det tror jeg...så GU er tøft for oss, men du klarer det! Du klarer alt du vil! Husk alltid det! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-501339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 Alle forstår at du har det vondt, Nica..! Ikke tenk noe mere på det som skjedde, vi vet at du ikke var deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-501703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 28. januar 2003 Del Skrevet 28. januar 2003 Kjære gode Nica Nå var ikke jeg på nattprat, så jeg vet jo ikke hva som hendte, men - jeg kjenner mange av de på nattprat etterhvert og vet at de vil ha forståelse for at du er i dyp sorg nå. Om det har blitt sagt fra til deg så er ikke det fordi folk er sinte på deg, men kanskje for å gi deg et puff i baken for å ta vare på deg selv midt oppe i alt det vonde. Jeg vet jo ikke om det stemmer, men det var bare mine tanker rundt det hele. Sender deg mange gode tanker og klemmer. Ta godt vare på deg selv, kjære deg, og du - håper ikke at du kutter ut nattprat helt da. Jeg vil i hvert fall gjerne ha deg der. *klemmer* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90963-klarer-ikkje-finne-p%C3%A5-tittel/#findComment-502346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.