Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et forhold til en annen enn kjæresten min.De siste gangene vi har hatt sex, har han rett før utløsning fått en så kraftig hodepine at vi må stoppe.Han får kraftige smerter ved siden av øynene og også i nakken.Det er mye følelser i dette forholdet og han sier han elsker meg.Samtidig tror han at jeg går tilbake kjæresten min så snart han dukker opp. Altså han tenker og bekymrer seg mye.Han har ikke mye hodepine ellers og har aldri opplevd det i forbindelse med sex før.

I tillegg har jeg begynt å lukte ekstremt sterkt etter vi har hatt sex selv om jeg er nøye med å dusje etterpå. Kan jeg ha fått en sopp-infeksjon?

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90970-hodepine-og-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Sterk lukt etter samleie er mest sannsynlig en skjedekatarr. Dette kan behandles med en krem-kur i skjeden. Du må få resept av legen din.

Hodepinen til partneren din kAN være tegn på en utposning på en blodåre i hjernen, eller at han får høyt blodtrykk i forbindelse med samleiet.

Muligens kan det være en form for migrene ogå. For dette kan han prøve å ta en IBux før samleiet.Synes han bør snakke med legen sin dersom dette vedvarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90970-hodepine-og-sex/#findComment-501850
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...