Gå til innhold

Remeron - vektøkning


Gjest Sadly

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt og lest om alle som har lagt mye på seg av Remeron. Skal begynne med denne medisinen nå, men blir livredd når jeg leser slikt. Er allerede 20 kg overvektig.

Noen tips, oppmuntringer andre forslag?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bare at man legger på seg, mange får ødemer også.

Her er det som står i felleskatalogen, om det men antall stemmer vet jeg ikke.

Bivirkninger: Hyppige (> 1/100): Økt appetitt og vektøkning, døsighet/tretthet vanligvis de første ukene av behandlingen, hodepine, svimmelhet, ødemer med vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Saigon

Jeg har prøvd remeron og merket ikke noe til bivirkninger. Ikke hadde jeg noen andre virkninger heller. Så jeg sluttet med denne medisinen etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nullfett

Skygg unna den medisinen!.

Kjenner selv en som går på denne og lagt på seg 10 kg iløpet av noen mndr.

De fleste legger på seg av den. De som ikke gjør det er unntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned i vekt i den perioden jeg brukte Remeron. Det er veldig individuellt hvordan man reagerer.

Takk for de eneste oppmuntrende ordene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...