threzi Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Var hos psykiateren min i forrige uke. Det var vondt å vite at hun ikke vet hva som feiler meg. Jeg kan bli fjern i noen minutter til timer, og etterpå ikke huske noe som helst. Hvorfor husker jeg ikke noe. Så nå skal jeg i gjennom flere undersøkelser for ut hva som er galt med meg. Psykiateren min har mistanke om epilepsi, men hva om det ikke er det. jeg er livredd, for nesten ikke sove om nettene. drømmer at jeg har store anfall. og at jeg står helt fast med det som plager meg. I en periode trodde jeg at jeg hadde mistet min beste venninne, men nå ser det ut som om alt er som før. hadde jeg mistet henne så hadde jeg vært kjempetrist. jeg har en kjempe samboer som vil mitt beste, han støtter meg i alt. Nå er jeg livredd for at jeg kan være gravid. Hvis jeg må i gjennom en abort til så vet jeg ikke hva jeg gjør. den forrige har jeg ikke glemt enda. greier ikke å glemme den. hvordan skal jeg klare å glemme noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91058-hva-er-galt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.