Gå til innhold

"De fine" familier..


godthåp

Anbefalte innlegg

En god venn av meg har i mange år jobbet i politiet. De verste familiene når det gjelder skjult alkoholmisbruk og vold i hjemmet finner i de "fineste" familier som ofte er populære og har høy status i samfunnet utad.

Her lider barna virkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler ikke på at det fins mye dritt der også, men slike psykopater klarer man sjelden å avsløre ved hjelp av undersøkelser på forhånd, for de er ofte godt utdannede, taleføre mennesker som er meget flinke til å skjule problemer, og til å virke tillitvekkende.

Vet ikke helt hva du mente med innlegget ditt forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at det fins mye dritt der også, men slike psykopater klarer man sjelden å avsløre ved hjelp av undersøkelser på forhånd, for de er ofte godt utdannede, taleføre mennesker som er meget flinke til å skjule problemer, og til å virke tillitvekkende.

Vet ikke helt hva du mente med innlegget ditt forøvrig?

Vi er visst helt enige, jeg sjekket lenger ned, og så var det du som hadde lagt inn Rystet-innlegget ;-)

Ble et øyeblikk litt i tvil om innlegget skulle legitimere kontroll av IVF-kandidater nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg kan gjerne sjekkes, det skremmer ikke meg:)

Og dette er ett argument på at man ikke skal sjekke "barnets oppvekst kår"?

Hmmmm. kan hende jeg tar feil, men tror du at det ikke finnes ufrivillig barnløshet bland disse "fine familiene", eller er de rett og slett for fine for det?

Jeg skjønner virklig ikke hva du vil med dette innlegget.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst helt enige, jeg sjekket lenger ned, og så var det du som hadde lagt inn Rystet-innlegget ;-)

Ble et øyeblikk litt i tvil om innlegget skulle legitimere kontroll av IVF-kandidater nemlig...

Heisan Eljo!

Det ser ut som vi forstår hverandre.

Folk får tolke dette innlegget som de vil..

Jeg kom nettopp til å tenke på et argument et minister menneske sa under egenbetalingsdebatten; Vi ufrvillig barnløse var jo så ressurssterke mennesker slik at vi kunne tåle å betale alt selv....Nei jeg forsår meg ikke på dette samfunnet vi lever i i dag. Jeg synes samfunnet går ett skritt fram og tre tilbake når det kommer til de menneskelige verdier.

Ser en på kriminalsaker er det som oftest drittsekkene som får hjelp og resurser på-spandert mens ofrene sitter igjen forlatt til å måtte klare seg selv etter gjerne grusomme overgrep.

----------------------------

Jeg ser du snart skal begynne å spraye.

Selv har jeg hatt mine spray og sprøyterunder...for å si det enkelt, og er så svinheldig å være over 16 uker på vei med baby i magen..helt utrolig.. :-) Men en våger å tro på det til lenger i svangerskapet en kommer.

Men det å være ufrivillig barnløs, gå i gjennom flere IVF forsøk har satt sine spor. Jeg kommer alltid til å være en UFB.

Under denne graviditeten har årene som UFB, alle forsøkene og det som følger med..kommet tilbake på nytt. Ting blir på en måte bearbeidet nå. Sorgen over det å leve som UFB kommer fram og graviditetshormonene hjelper undertrykte følelser og angst fram i lyset.

Tidligere mens det sto på hadde en mer enn nok å prøve å holde maska utad sosialt og bruke kreftene både psykisk og fysisk på å gå i gjennom forsøkene.

Jeg gleder meg til å følge deg til de to blå eller rosa strekene eljo!

Klem fra

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Eljo!

Det ser ut som vi forstår hverandre.

Folk får tolke dette innlegget som de vil..

Jeg kom nettopp til å tenke på et argument et minister menneske sa under egenbetalingsdebatten; Vi ufrvillig barnløse var jo så ressurssterke mennesker slik at vi kunne tåle å betale alt selv....Nei jeg forsår meg ikke på dette samfunnet vi lever i i dag. Jeg synes samfunnet går ett skritt fram og tre tilbake når det kommer til de menneskelige verdier.

Ser en på kriminalsaker er det som oftest drittsekkene som får hjelp og resurser på-spandert mens ofrene sitter igjen forlatt til å måtte klare seg selv etter gjerne grusomme overgrep.

----------------------------

Jeg ser du snart skal begynne å spraye.

Selv har jeg hatt mine spray og sprøyterunder...for å si det enkelt, og er så svinheldig å være over 16 uker på vei med baby i magen..helt utrolig.. :-) Men en våger å tro på det til lenger i svangerskapet en kommer.

Men det å være ufrivillig barnløs, gå i gjennom flere IVF forsøk har satt sine spor. Jeg kommer alltid til å være en UFB.

Under denne graviditeten har årene som UFB, alle forsøkene og det som følger med..kommet tilbake på nytt. Ting blir på en måte bearbeidet nå. Sorgen over det å leve som UFB kommer fram og graviditetshormonene hjelper undertrykte følelser og angst fram i lyset.

Tidligere mens det sto på hadde en mer enn nok å prøve å holde maska utad sosialt og bruke kreftene både psykisk og fysisk på å gå i gjennom forsøkene.

Jeg gleder meg til å følge deg til de to blå eller rosa strekene eljo!

Klem fra

;-)

Lykke til videre med magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...