Gå til innhold

FINNER VI OSS I DETTE????


Gjest ziippi

Anbefalte innlegg

Det var med sjokk og vantro jeg leste at avtalen mellom rådet for psykisk helse, doktor online og NHD utløp ved nyttår.

Som brukere av forumet kan vi vel ikke bare sitte å se på at dette skjer, jeg har da et visst inntrykk av at NHD ønsker å fortsette.

Nå bør vi vel bombardere rådet for psykisk helse og doktor online med mailer og si vår mening. Denne plassen blir ikke den samme uten NHD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!

Jeg har i flere år syntes at dette tilbudet var unikt for de som trenger informasjon og støtte - og lærerikt for alle andre som leser innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk at sånt skjer når jeg endelig finner noe som kan hjelpe meg i hverdagen. Har vært her i noen få måneder, og irriterer meg over at jeg ikke fant dette forumet for lenge siden. Var mye innpå nettdoktor, men den ble lagt ned ikke så lenge etter at jeg oppdaget den siden.

Hvis NHD virkelig har lyst til å fortsette her, så stemmer jeg selvsagt for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er så typisk at sånt skjer når jeg endelig finner noe som kan hjelpe meg i hverdagen. Har vært her i noen få måneder, og irriterer meg over at jeg ikke fant dette forumet for lenge siden. Var mye innpå nettdoktor, men den ble lagt ned ikke så lenge etter at jeg oppdaget den siden.

Hvis NHD virkelig har lyst til å fortsette her, så stemmer jeg selvsagt for det! :-)

Det nytter ikke bare å stemme for det. Hvem skal betale NHD da? Du tror vel ikke han har gjort dette gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nytter ikke bare å stemme for det. Hvem skal betale NHD da? Du tror vel ikke han har gjort dette gratis?

Vi kan nok ikke akkurat stemme over dette - men vi kan jo f.eks. forsøke å påvirke rådet for psykisk helse ved å sende mail ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Stiller meg i køren, NHD ser ut til å ha trøstet, hjulpet, støttet og gitt råd til mange som trenger det. I tilegg har han også hjulpet oss pårørende.

Det blir absolutt ikke det samme uten han.

Vet noen om det er planer om å ansette en ny psykriater her, det er vel litt farlig å ha et slikt forum uten faglig tilsyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke bare å stemme for det. Hvem skal betale NHD da? Du tror vel ikke han har gjort dette gratis?

Herregud, jeg skjønner jo at dette ikke er noe vi skal stemme for eller imot, da!! Jeg er ikke dum heller (ikke etter min mening i hvertfall). Det var da bare et uttrykk jeg brukte, for å vise hvilken "side" jeg står på i denne saken (og såvidt jeg har skjønt, så er vi alle på "samme side", alle vil at NHD skal fortsette).

Huff, ble bare litt sint, har nok litt lett for å føle meg tråkka på. Sånn er det når man ikke eier selvtillit... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...