Gå til innhold

Innestengt.....


Gjest missamerika2@msn.com

Anbefalte innlegg

Hei...

Noen må være så snill å hjelpe meg.Alt jeg tenker på er slanking,selv om jeg er 1.58 og veier 38kg. Det begynte etter at jeg så et program om spiseforstyrrelser for ca.1 år siden. Det høres kanskje ikke så ille ut,men det er det.Når jeg sitter i klasserommet å ser alle spiser kommer alle de ekkle tankene og jeg må hive matpakka med en gang.Og hvis jeg spiser virker det som noen skriker:"Ikke gjør det du blir så feit".Og etterpå må jeg trene masse eller prøve å spy for at det skal slutte.På førsten likte jeg disse tankene for jeg følte på en måte at jeg hadde kontroll,men nå føles det som tankene har kontroll over meg.

Det er kunn dere som hvet om dette for jeg tørr ikke si det til noen andre.De vil bare be meg om å spise og da raser alt nedover!! Dere må hjelpe meg,jeg orker ikke å sitte å gråte hver dag og være livredd for å bli tjukkere. Jeg føler meg innestengt i tankene mine.Dere tror sikkert jeg er sprø men jeg er bare livredd.

Hva skal jeg gjøre,hva er galt med meg??

Hilsen livredd jente 15år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en alvorlig spiseforstyrrelse.

Snakk med noen om dette så du kan få profesjonell hjelp.

Foreldre, helsesøster, lege..

De nærmeste må da ha sett at du er sykelig tynn og at du ikke spiser?

Om ingen tar fatt i det bør du komme deg til lege på egen hånd!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...