Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har forstått det sånn at de vil anke, men jeg har lest mange lignende saker og kan ikke si at noen har mye de skulle ha sagt mot barnevernet uansett.

La oss håpe de får bra nok advokater til å gjøre et utslag. Det er så ille i Norge at selv i saker der menneskerettsdomstolen har bestemt at det var feil å flytte barnet, gir ikke staten etter.

Allikevel føler jeg at det er håp for denne saken, det er jo faktisk NOEN saker slikt har ordnet seg i. Om man setter inn alt man har av ressurser .. om folk støtter opp...

Det er noe galt når én person skal kunne bruke barnevernet som våpen for sin hevnvendetta, og at et lite barn blir ofret i det hele .. Mormor får ikke part i saken og kan ikke forsvare seg (og barnet). Hun fikk ikke engang være i rettsalen. (hvis en ikke er part kan en ikke det siden slike saker er lukkede)

Flere dommere har trukket seg som inhabile .. huff.. dette er en farse, men bare én taper. Og det er barnet.

Det har aldri vært noe som tydet på omsorgssvikt hos barnet, og nå har han sin 3 "mor" på 3 år .. du kan jo bare tenke deg ..

Han tisser på seg, sparker og virker visst tydelig utilpass .. ikke så rart egentlig.

Alle fagpersoner de hadde brukt til å uttale seg positivt om mormor ble helt tilsidesatt i dommen .. Dette er så tragisk, jeg blir rett og slett rasende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91203-ainae-tillti/#findComment-502613
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...