Gjest lille_trille Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Hei! I en periode på noen mnd nå så har jeg tisset i gjennomsnitt hver halv time om dagen og ca 4-5 ganger om natten! Og det er ikke bare litt urin hver gang heller.. DEtte begynner å bli slitsomt, sover dårlig osv! Hva kan det vere? Jeg er 25 år, jente, trener, har sunt kosthold, kanksje med en stor andel proteiner? kan for mye protein i kostholdet føre til nyreproblmer(ketose) og hvordan vil dette i tilfele vises som symptomer? takker for svar!! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Er du veldig tørst? Drikker du mye? Har du gått ned i vekt i det siste? Er allmentilstanden ellers bra? 0 Siter
Gjest lille_trille Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Er du veldig tørst? Drikker du mye? Har du gått ned i vekt i det siste? Er allmentilstanden ellers bra? tja, jeg drikker mye te da-men ikke noe overdrivent-kan vel nevne at jeg er litt undervektig, ikek mye, trener masse og er en smule streng i kostholdet...kommer meg ut av en sf, men ting henger igjen-spyr ikke, og holdet daglig kcal stabilt for å ikke miste mer vekt! trener mye da, og spsier som sagt mye proteiner! har det noe å si tror du? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 tja, jeg drikker mye te da-men ikke noe overdrivent-kan vel nevne at jeg er litt undervektig, ikek mye, trener masse og er en smule streng i kostholdet...kommer meg ut av en sf, men ting henger igjen-spyr ikke, og holdet daglig kcal stabilt for å ikke miste mer vekt! trener mye da, og spsier som sagt mye proteiner! har det noe å si tror du? Jeg vet lite (eller ingenting) om proteinrikt kosthold og hva det gjør med kroppen.... Spørsmålene jeg stilte var for å evt kunne foreslå legesjekk med tanke på diabetes. Utfra svarene dine kommer jeg ikke til å foreslå det. Har egentlig ingen andre ideer enn evt at den teen du drikker kanskje er vanndrivende? hmmm.. mvh 0 Siter
Line Skrevet 30. januar 2003 Skrevet 30. januar 2003 Om du har noen problemer med nyrene, vil urinen mest sannsynlig bli ganske mørk og lukte stramt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.