Gå til innhold

smerte i rygg, med strålin til arm og kjeve

Anbefalte innlegg

Hei. Igår kveld fikk jeg så sterke smerte i hø. lunge bak med stråling til armen og kjeven samme side. Jeg ble engstelig. det varte ca 1 timestid. Idag er jeg bare sliten. Det kjennes ikke muskulært ut. Har noen andre hatt den type smerte. Jeg har nettopp hatt kraftig bihulebetennelse, men ikke vært hos lege.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har hatt akkurat sånn smerte. det betyr ikke at jeg vet hva det var du har/hadde! Men for det første: hjertet er på venstre side, ikke sant, så DET er det ikke. Da jeg gikk til legen (hadde akkurat slik smerte i et halvt døgn, veldig ubehagelig!) ble jeg sendt for å ta røntgen av gallegangene, for det KUNNE ha vært gallesteinsmerte. Nå var det ikke det, men kolikk (luftsmerter). Det er det jeg kan si til deg. Får du det om igjen, og blir skremt, skal du gå til lege. For da får du vite hva det er, og slipper å bekymre deg. Det er massevis av ting man kan ha, som IKKE er det spor farlig, men som kan/skal behandles. Sjøl synes jeg det høres ut som luftsmerter (kolikk). men jeg er ikke lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...