Gå til innhold

Størrelse


Gjest trang

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke enig. Har opplevd både svær og liten redskap mellom beina, og så lenge man får riktig understellebehandling så er det et fett om utstyret er lite eller stort. Det gjelder å kunne bruke sakene sine riktig.

Det mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Spirea

    14

  • leila

    10

  • Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

    6

  • Fransiscka

    6

Jeg er ikke enig. Har opplevd både svær og liten redskap mellom beina, og så lenge man får riktig understellebehandling så er det et fett om utstyret er lite eller stort. Det gjelder å kunne bruke sakene sine riktig.

Det mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, menn går kun etter hvorvidt damene er trange. Jeg var sammen med ei før, jeg var veldig glad i henne, hun var flott å se på, morsom, intelligent osv, men jeg var nødt til å dumpe henne. hun var ikke trang nok, gitt!

Til gjengjeld fant jeg henne jeg har bestemt meg for å leve livet mitt med, jeg er riktignok bare LITT glad i henne, og hun er heller ikke spesielt pen, dessuten ganske slem....og litt dum! Men du verden så trang hun er!

Tror dere virkelig menn tenker slik, jenter?

Misforstår du med vilje eller bare er du sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, menn går kun etter hvorvidt damene er trange. Jeg var sammen med ei før, jeg var veldig glad i henne, hun var flott å se på, morsom, intelligent osv, men jeg var nødt til å dumpe henne. hun var ikke trang nok, gitt!

Til gjengjeld fant jeg henne jeg har bestemt meg for å leve livet mitt med, jeg er riktignok bare LITT glad i henne, og hun er heller ikke spesielt pen, dessuten ganske slem....og litt dum! Men du verden så trang hun er!

Tror dere virkelig menn tenker slik, jenter?

Misforstår du med vilje eller bare er du sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker ned på leggene mine*...Nope!! ..ingen røde strømper..bare veldreide ben:-)

Platon er så hissig at jeg tror han føler seg truffet*knis*

Eller hva, trang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker ned på leggene mine*...Nope!! ..ingen røde strømper..bare veldreide ben:-)

Platon er så hissig at jeg tror han føler seg truffet*knis*

Eller hva, trang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, trang var jo ikke mer eksluderende enn dere gutter er til vanlig!

Det er jo en kjensgjerning at mange gutter ikke gidder å skjule at de foretrekker jenter med store pupper, faste rumper, pent utseende osv. Selvfølgelig er det individuelt, men generellt gidder ikke gutter å skåne oss jenter ved å dekke over hva de foretrekker.

Så hvorfor skal vi skåne dere når det er sannheten? (for mange av oss iallefall) Selv elsker jeg en skikkelig stor penis, og blir positivt overrasket hvis det viser seg at gutten er godt utstyrt nedentil. Men i forskjell fra dere gutter så velger ikke jenten utifra størrelsen fordi som oftest avsløres ikke den før vi er forelsket uansett. Nå det gjelder meg er en stor penis en fordel men ikke et kriterium, dersom gutten er grei, sympatisk, trofast og alt dette andre dumper jeg ham ikke pga størrelsen.

Men for oss jenter er det ofte verre fordi vi får ikke sjansen til å vise oss fra vår beste side, siden guttene klart kan se våre "fortrinn" og velger utifra det om de skal gi deg en sjanse eller ikke.

Vet at dette var ganske "bombastisk", dette gjelder selvsagt ikke alle gutter eller alle jenter for den saks skyld, men syns bare at ditt angrep på trang var litt usaklig.

My point exactly:-)))))

Godt å se at det finnes ærlige jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, trang var jo ikke mer eksluderende enn dere gutter er til vanlig!

Det er jo en kjensgjerning at mange gutter ikke gidder å skjule at de foretrekker jenter med store pupper, faste rumper, pent utseende osv. Selvfølgelig er det individuelt, men generellt gidder ikke gutter å skåne oss jenter ved å dekke over hva de foretrekker.

Så hvorfor skal vi skåne dere når det er sannheten? (for mange av oss iallefall) Selv elsker jeg en skikkelig stor penis, og blir positivt overrasket hvis det viser seg at gutten er godt utstyrt nedentil. Men i forskjell fra dere gutter så velger ikke jenten utifra størrelsen fordi som oftest avsløres ikke den før vi er forelsket uansett. Nå det gjelder meg er en stor penis en fordel men ikke et kriterium, dersom gutten er grei, sympatisk, trofast og alt dette andre dumper jeg ham ikke pga størrelsen.

Men for oss jenter er det ofte verre fordi vi får ikke sjansen til å vise oss fra vår beste side, siden guttene klart kan se våre "fortrinn" og velger utifra det om de skal gi deg en sjanse eller ikke.

Vet at dette var ganske "bombastisk", dette gjelder selvsagt ikke alle gutter eller alle jenter for den saks skyld, men syns bare at ditt angrep på trang var litt usaklig.

My point exactly:-)))))

Godt å se at det finnes ærlige jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Herregud, trang var jo ikke mer eksluderende enn dere gutter er til vanlig!

Det er jo en kjensgjerning at mange gutter ikke gidder å skjule at de foretrekker jenter med store pupper, faste rumper, pent utseende osv. Selvfølgelig er det individuelt, men generellt gidder ikke gutter å skåne oss jenter ved å dekke over hva de foretrekker.

Så hvorfor skal vi skåne dere når det er sannheten? (for mange av oss iallefall) Selv elsker jeg en skikkelig stor penis, og blir positivt overrasket hvis det viser seg at gutten er godt utstyrt nedentil. Men i forskjell fra dere gutter så velger ikke jenten utifra størrelsen fordi som oftest avsløres ikke den før vi er forelsket uansett. Nå det gjelder meg er en stor penis en fordel men ikke et kriterium, dersom gutten er grei, sympatisk, trofast og alt dette andre dumper jeg ham ikke pga størrelsen.

Men for oss jenter er det ofte verre fordi vi får ikke sjansen til å vise oss fra vår beste side, siden guttene klart kan se våre "fortrinn" og velger utifra det om de skal gi deg en sjanse eller ikke.

Vet at dette var ganske "bombastisk", dette gjelder selvsagt ikke alle gutter eller alle jenter for den saks skyld, men syns bare at ditt angrep på trang var litt usaklig.

Enig med du.. :) Men jeg (som er gutt/mann) fortrekker jenter med store/små/mellomstore/mellomsmå osv osv.. Jeg syns at jenter er verdens beste skapninger uansett hvor store små pupper de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Herregud, trang var jo ikke mer eksluderende enn dere gutter er til vanlig!

Det er jo en kjensgjerning at mange gutter ikke gidder å skjule at de foretrekker jenter med store pupper, faste rumper, pent utseende osv. Selvfølgelig er det individuelt, men generellt gidder ikke gutter å skåne oss jenter ved å dekke over hva de foretrekker.

Så hvorfor skal vi skåne dere når det er sannheten? (for mange av oss iallefall) Selv elsker jeg en skikkelig stor penis, og blir positivt overrasket hvis det viser seg at gutten er godt utstyrt nedentil. Men i forskjell fra dere gutter så velger ikke jenten utifra størrelsen fordi som oftest avsløres ikke den før vi er forelsket uansett. Nå det gjelder meg er en stor penis en fordel men ikke et kriterium, dersom gutten er grei, sympatisk, trofast og alt dette andre dumper jeg ham ikke pga størrelsen.

Men for oss jenter er det ofte verre fordi vi får ikke sjansen til å vise oss fra vår beste side, siden guttene klart kan se våre "fortrinn" og velger utifra det om de skal gi deg en sjanse eller ikke.

Vet at dette var ganske "bombastisk", dette gjelder selvsagt ikke alle gutter eller alle jenter for den saks skyld, men syns bare at ditt angrep på trang var litt usaklig.

Enig med du.. :) Men jeg (som er gutt/mann) fortrekker jenter med store/små/mellomstore/mellomsmå osv osv.. Jeg syns at jenter er verdens beste skapninger uansett hvor store små pupper de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bigdick

Kanskje du er litt

Litt hva da? Sexy..? Umm det får være opp tilandre og bedømme, kan fort bli tatt for totalt innbilsk hvis man sier sånt om seg selv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigdick

Kanskje du er litt

Litt hva da? Sexy..? Umm det får være opp tilandre og bedømme, kan fort bli tatt for totalt innbilsk hvis man sier sånt om seg selv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du.. :) Men jeg (som er gutt/mann) fortrekker jenter med store/små/mellomstore/mellomsmå osv osv.. Jeg syns at jenter er verdens beste skapninger uansett hvor store små pupper de har :)

Fint å høre at det finnes sånne som deg også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du.. :) Men jeg (som er gutt/mann) fortrekker jenter med store/små/mellomstore/mellomsmå osv osv.. Jeg syns at jenter er verdens beste skapninger uansett hvor store små pupper de har :)

Fint å høre at det finnes sånne som deg også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ben Reddik Fy Fasan

Regner med at guttene som svarer er de som føler seg utilstrekkelig ja.

Vi skal liksom ikke ha meninger om slike ting vi.

Takk for saklig svar:-))

Hei!

Føler meg ikke så truffet akkurat. Synes det er glimrende å høre om jenter som vil ha NOE. Ikke at jeg vet hvordan min "er" i størrelse og omfang, det har jeg tydeligvis blitt "skånet" for. Men det er jo greit å vite hvor man ligger i landet, og hva man kan gjøre med det.... :)

For det er jo en kjennsgjerning at man liker å få tilbakemeldinger, og da helst positive. Uansett hvor bastant man sier at det er sjarm og sånt som teller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ben Reddik Fy Fasan

Regner med at guttene som svarer er de som føler seg utilstrekkelig ja.

Vi skal liksom ikke ha meninger om slike ting vi.

Takk for saklig svar:-))

Hei!

Føler meg ikke så truffet akkurat. Synes det er glimrende å høre om jenter som vil ha NOE. Ikke at jeg vet hvordan min "er" i størrelse og omfang, det har jeg tydeligvis blitt "skånet" for. Men det er jo greit å vite hvor man ligger i landet, og hva man kan gjøre med det.... :)

For det er jo en kjennsgjerning at man liker å få tilbakemeldinger, og da helst positive. Uansett hvor bastant man sier at det er sjarm og sånt som teller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...