Gå til innhold

rådet for psykisk helse


neuni

Anbefalte innlegg

no har eg også sendt mail til rådet for psykisk helse.

eg oppfordra dei til å ta seg tid til å informere brukerene her inne om årsakene til at avtalen med dol har gått ut.

eg tilbød meg også å stille opp i real life dersom dei skulle trenge ein ikkje-anonym bruker til noko.

eg oppfordrer andre her inne til å maile rådet for psykisk helse - klikk på linken på åpningssida her på psyk og velg "kontakt oss" på rådets side. sjølv oppgav eg fullt navn, men det treng ein sikkert ikkje å gjere.

be om ei forklaring! kom med dine personlige grunner for at psykforumet er viktig for deg, og særlig det at det er ein fagperson som nhd her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tussi18

Jeg har også sendt mail til dem. Oppfordrer alle til å gjøre det samme. På den måten viser "vi" at det er viktig for oss dette stedet her, og at NHD er viktig for oss. Kanskje de tenker seg om, og lar ham fortsette. Det kan være, som de bare får nok tilbakemeldinger (eller skal jeg kalle det klager).

Jeg for min del tror nok at jeg kommer til å slutte å bruke dette stedet om ikke NHD kommer tilbake.

Håper folk gidder å engasjere seg ang dette. SEND MAIL TIL "RÅDET FOR PSYK. HELSE" OG SI DERES MENINGER!!!

(*Klar beskjed fra meg*...hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Heng deg på du også!

Her skrytes det av at forebyggende psykisk helsearbeid skal styrkes.

Hvorfor fjerne denne tjenesten som beviselig har hatt mye for seg for kanskje å erstatte den med noe som ikke hjelper noen og som få bruker.

Never change a winning team!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...