bravura Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei. Jeg tenkte jeg skulle titte innom dette forumet. Det er litt skummelt her, det tok meg flere minutter å velge "Overgrep" på forumslisten. Men nå er jeg her, i alle fall, og vil gjerne presentere meg selv. Jeg er tjue år gammel og har en samboer. Til daglig jobber jeg med barn og trives svært godt med det. Grunnen til at jeg er her er at da jeg var 5 år gammel til jeg ble 7, så misbrukte en nabo meg seksuelt. Fem år etter det igjen ble jeg voldtatt av han som var kjæresten min da. Inntil jeg møtte han som er min store kjærlighet, så fortrengte jeg alle overgrepene. Bortsett fra noen få ubehagelige påminnelser en gang i blant, så gikk dette bra. Men så forelsket jeg meg og skulle ha et seksuelt samliv med noen som brydde seg om meg og ville at jeg skulle ha det godt. Dette gikk på akkord med alt jeg kunne om sex og dermed startet selvskadingen/skyldfølelsen, flashback'ene og marerittene. I desember i fjor begynte jeg behandling på psykiatrisk poliklinikk. Det går ikke så bra, men jeg skal bytte terapaut nå og håper det vil hjelpe. I dag kontaktet jeg SMI og skal innom de i morgen. Så jeg er på vei, skritt for skritt, til å bearbeide det som har skjedd. Siden jeg har vært så modig de siste par månedene, så tenkte jeg at jeg kunne "kvinne" meg opp til å komme innom dere også. Så hei, her er jeg. Jeg blir nok en stund 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91291-et-skritt-til-i-riktig-retning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snirkel Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei bravura, og velkommen inn! ) Jeg synes også det var veldig vanskelig å komme inn og ikke minst skrive noe her de første gangene. Men det er ikke noe skummelt her. Alle er så støttende og forståelsesfulle og har opplevd lignende ting selv. Flott at kom! hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91291-et-skritt-til-i-riktig-retning/#findComment-503839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.