Gå til innhold

mensen har uteblitt


Gjest mokkatrollet

Anbefalte innlegg

Gjest mokkatrollet

jeg er 24 år.jeg lider av for lavt stoffskifte, og tar tyroxin for dette. jeg har fast partner og vi har ubeskyttet sex. mensen min uteble forrige gang, og nå er den uteblitt en gang til. jeg har tatt graviditetstest hjemme men den var negativ. jeg tok test hos lege for en tid siden, men den var også negativ. har hatt ubeskyttet sex etter det. har et normalt liv uten stress. lurer på om stoffskifte kan påvirke testene, eller hva annet det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mokkatrollet

jeg er 24 år.jeg lider av for lavt stoffskifte, og tar tyroxin for dette. jeg har fast partner og vi har ubeskyttet sex. mensen min uteble forrige gang, og nå er den uteblitt en gang til. jeg har tatt graviditetstest hjemme men den var negativ. jeg tok test hos lege for en tid siden, men den var også negativ. har hatt ubeskyttet sex etter det. har et normalt liv uten stress. lurer på om stoffskifte kan påvirke testene, eller hva annet det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokkatrollet

hei igjen!

jeg har nok også lavt stoffskifte, skal ta ny blodprøve igjen snart for en ny sjekk. Tror du det kan ha noe med det å gjøre?

jeg vet ikke om stoffskifte har noe med mensen å gjøre, men den har aldri uteblitt før, og jeg har jo nettopp begynt på thyroxin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokkatrollet

hei igjen!

jeg har nok også lavt stoffskifte, skal ta ny blodprøve igjen snart for en ny sjekk. Tror du det kan ha noe med det å gjøre?

jeg vet ikke om stoffskifte har noe med mensen å gjøre, men den har aldri uteblitt før, og jeg har jo nettopp begynt på thyroxin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Du kan stole på testen. Stoffskifteforstyrrelser kan endre mensen og dermed redusere mulighet for graviditet. Jeg synes du skal få tatt en hormontest hos legen, bla bør prolaktin måles, det kan være forhøyet ved lavt stoffskifte og det kan hindre eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du kan stole på testen. Stoffskifteforstyrrelser kan endre mensen og dermed redusere mulighet for graviditet. Jeg synes du skal få tatt en hormontest hos legen, bla bør prolaktin måles, det kan være forhøyet ved lavt stoffskifte og det kan hindre eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...