Gå til innhold

..ikke skuff meg...:-)


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...vær så snill å "heng dere på" meldingen nedenfor... når listen er lang nok.. legges linken med i en mail til Rådet for psykisk helse....fra meg.

Bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Har ikke greie på slike datatekniske ting jeg. Men det virket som du kunne oversende denne linken til 'Rådet'.

Som du sikkert har oppdaget så var saken alt debattert i flere linker før du la ut din.

Er det mulig at du kan oversende disse også. Til 'Rådet'.

Ser ut som folk som skrev i de første linkene ikke skriver på nytt nå dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke greie på slike datatekniske ting jeg. Men det virket som du kunne oversende denne linken til 'Rådet'.

Som du sikkert har oppdaget så var saken alt debattert i flere linker før du la ut din.

Er det mulig at du kan oversende disse også. Til 'Rådet'.

Ser ut som folk som skrev i de første linkene ikke skriver på nytt nå dessverre.

...vedlagt linker til de fleste innlegg om saken.

Håper det ikke var fåfengt...:-!

Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...