Gjest 74 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! I et par dager har jeg hatt utslett på hånden, en bue fra tommelen opp mot håndleddet, ca 5 cm. Det er små blemmer som klør. Dette forsvant i et par dager, men i dag har det kommet tilbake på akkurat samme sted. Buen med utslett er ca 1-2 cm lengre. Nå har jeg samme type utslett på albuen også, en linje på 2-3 cm. Føler at jeg klør flere steder på huden. Har lest litt om elveblest, men der sto det at det ikke var blemmer samme sted mer en ett døgn.. Noen som har noen tips? Jeg har akkurat vært i syden og blitt utsatt for sterk sol i 2 uker. Utslettet kom en ukes tid etter dette. Kan dette ha noe å si? Finnes det noe reseptfritt man kan prøve å smøre på? Har prøvd med Eurax, det lindret kløen et par timer.. Mvh Kvinne 28 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91351-utslett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.