ohm Skrevet 9. november 2000 Del Skrevet 9. november 2000 Jeg er en jente på 24 år , som begynnte å legge merke til dette fennomenet ca i 20 års alderen. Strålen når jeg tisset kom plutselig så veldig mye lenger ned. Det virket som om det vanlige urinhullet på klitoris, hadde vlitt tettet igjen, og nå kommer vanligvis alt fra skjeden. i tillegg så må jeg liksom presse det ut i flere puljer, det stopper opp, og kommer minimalt hver gang. Det siste halvåret har jeg fått ett tilleggsproblem; selv om jeg nettopp har hvert på do må jeg kanskje 10 min etterpå igjen. Og da kommer det kansje bare noen få dråper. Om natten må jeg på do minimum to ganger. Jeg våkner opp med sprengt blære og "urin" smak i munnen. Lurer på om dette kan ha sammenheng med at jeg i alle år har holdt meg i timesvis før jeg gikk på do. Ikke hele tiden men , når jeg var ute og lekte, reiste, på besøk, på skolen, og jobben osv. Moren min har lest et sted at man i skjeldne tilfeller kan ha delt, eller to urinrør, hvor da det ene kommer ut i skjeden. Det er også slik at hvis jeg har sammleie, så blir jeg tissatrengt nesten med en gang, og dette er jo spesielt plagsomt. Du har jo ikke lyst til å måtte avbryte akten for å gå på do !!! Det er jo ikke særlig romantisk !! Kan disse problemene ha sammenheng med hverandre ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9136-to-urinr%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohm Skrevet 9. november 2000 Forfatter Del Skrevet 9. november 2000 Jeg er en jente på 24 år , som begynnte å legge merke til dette fennomenet ca i 20 års alderen. Strålen når jeg tisset kom plutselig så veldig mye lenger ned. Det virket som om det vanlige urinhullet på klitoris, hadde vlitt tettet igjen, og nå kommer vanligvis alt fra skjeden. i tillegg så må jeg liksom presse det ut i flere puljer, det stopper opp, og kommer minimalt hver gang. Det siste halvåret har jeg fått ett tilleggsproblem; selv om jeg nettopp har hvert på do må jeg kanskje 10 min etterpå igjen. Og da kommer det kansje bare noen få dråper. Om natten må jeg på do minimum to ganger. Jeg våkner opp med sprengt blære og "urin" smak i munnen. Lurer på om dette kan ha sammenheng med at jeg i alle år har holdt meg i timesvis før jeg gikk på do. Ikke hele tiden men , når jeg var ute og lekte, reiste, på besøk, på skolen, og jobben osv. Moren min har lest et sted at man i skjeldne tilfeller kan ha delt, eller to urinrør, hvor da det ene kommer ut i skjeden. Det er også slik at hvis jeg har sammleie, så blir jeg tissatrengt nesten med en gang, og dette er jo spesielt plagsomt. Du har jo ikke lyst til å måtte avbryte akten for å gå på do !!! Det er jo ikke særlig romantisk !! Kan disse problemene ha sammenheng med hverandre ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9136-to-urinr%C3%B8r/#findComment-49498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege Skrevet 9. november 2000 Del Skrevet 9. november 2000 Er du usikker på hvordan urinrøret ditt ser ut synes jeg du skl gå til en lege og be ham se på det. Det er ikke farlig å holde seg. Du har ikke fått skade av det. Hvis du må tisse en kort stund etter at du nettop har gjort det er det ikke farlig. Prøv å venne deg av med det. Mange må tisse to ganger om natten uten at det er sykelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9136-to-urinr%C3%B8r/#findComment-42830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege Skrevet 9. november 2000 Del Skrevet 9. november 2000 Er du usikker på hvordan urinrøret ditt ser ut synes jeg du skl gå til en lege og be ham se på det. Det er ikke farlig å holde seg. Du har ikke fått skade av det. Hvis du må tisse en kort stund etter at du nettop har gjort det er det ikke farlig. Prøv å venne deg av med det. Mange må tisse to ganger om natten uten at det er sykelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9136-to-urinr%C3%B8r/#findComment-49706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.