Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg presse cella kraftig. Det blir ca 5 timers søvn, 2 timers biltur til Hamar, en aldri så liten koselig hockeyseier som vil gjøre hjemturen kort, og direkte på jobb. Full av pågangsmot skal jeg drikke enorme mengder kaffe for å holde legemet i gang i tilstrekkelig antall timer, før jeg igjen sover de koselige gubbers søvn. Inn i tunnelen, ut av tunnelen. Kardonk, kardonk, kardonk.

Kardonk.

Kardonk.

Kardonk.

Med seier skal man heimatt gå, inn og ut, viril og med ljå. Mannen med ljåen, mannen med ljåen.

Kardonk, kardonk, kardonk.

kardonk.

kardonk.

kardonk.

Aldri før har man gått den vei, ut av vinteren med luen på snei. Aldri før har man løpt så fort, ut etter druer og en liten hjort.

Kardonk, kardonk, kardonk.

Kardonk.

Kardonk.

Kardonk.

kardon.

kardo.

kard.

kar.

ka.

k.

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91364-to-day-is-det-day/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøsses. Imponert! Ja, over diktet altså. Ishockey imponerer meg lite. Mannfolk som må ha beskyttelse og polstring overalt har definitivt noe homofilt over seg. Det eneste som trenger sånn særbehandling er lillekaren. Men han tar vi til gjengjeld godt vare på!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91364-to-day-is-det-day/#findComment-503846
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...