Gå til innhold

Får stikk om natten2

Anbefalte innlegg

Gjest Supersonic

Våknet opp med flere stikk på rygg/skuldre idag, som klør... Små hvite stikk. I løpet av dagen blir de borte. (har i hvertfall blitt det før) Samboeren min hadde ingen stikk.

Vinduet på soverommet er lukket, ingen ventilasjon, men det er kjølig på rommet uansett.

Vi har ikke husdyr, de vi leier hos har hund, men den har aldri vært inne hos oss.

Har fått stikk før, men ikke så mange som i natt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91371-f%C3%A5r-stikk-om-natten2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midd i madrassen? Skal ikke se bort i fra det, om dere ikke bytter sengeklær ofte, og/eller ikke lufter og støvsuger/banker madrassen (eller overmadrassen) jevnlig.

Leste om det der for ei stund siden, og det var visstnok temmelig viktig for å unngå slike usynlige gjester i senga.

Gjest ikke undertegnet

Midd i madrassen? Skal ikke se bort i fra det, om dere ikke bytter sengeklær ofte, og/eller ikke lufter og støvsuger/banker madrassen (eller overmadrassen) jevnlig.

Leste om det der for ei stund siden, og det var visstnok temmelig viktig for å unngå slike usynlige gjester i senga.

Vi lufter, og vi skifter sengetrekk en gang i uka. Har prøvd å finne noen svar på nettet. Der leste jeg om midd, men det virker ikke som om midd gir sånne bitt? Etter det jeg har lest kan det være loppebitt....

Gjest klamydia

Vi lufter, og vi skifter sengetrekk en gang i uka. Har prøvd å finne noen svar på nettet. Der leste jeg om midd, men det virker ikke som om midd gir sånne bitt? Etter det jeg har lest kan det være loppebitt....

Jeg tipper på fuglelopper. Søk og du skal finne...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...