Senior1365380463 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei, takk for et utmerket tilbud! Spoersmaal 1: Jeg "sparker fotball" om natta. Min kone paastaar at jeg sparker saa hardt, lenge og regelmessig (hvert 20. sekund) at hun lurer paa om hun maa faa separat seng. Hva skyldes dette og er det noe jeg kan gjoere for aa beholde min kone i samme seng? Spoersmaal 2: Etter 1 aar i Saudi Arabia passerte vi Thailand paa tur hjem til Norge. En morgen vaaknet jeg og kunne ikke sette det ene benet paa gulvet. Enorme smerter i foten. Bare jeg tok paa foten saa kjentes det som den verste tannpine. Etter 2 dager dro jeg paa sykehus. Doktoren kalte det for "purin" og mente det kom av at jeg hadde spist mye kylling i Saudi. Hva er "purin"? Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91373-urolige-ben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.