snirkel Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei! Tusen takk for svar på innlegget mitt den 21. januar.. Godt å høre at dere syns jeg handler korrekt. Nå har jeg imidlertid tenkt å informere min bror og hans nye samboer om hva jeg har observert når det gjelder sønnen hans på 9 og min jente på 3. Jeg tenker å informere dem sammen, fordi jeg mener samboeren hans er mer kapabel til å takle dette på en OK måte enn min bror... Synes det er mest realt å gjøre det sånn. Tross alt KAN det jo hende at gutten bare er unormalt opptatt av slikt og at han ikke er utsatt for noe slikt selv. Men jeg skal holde jenta mi borte fra han, det er sikkert. Når det gjelder denne svogeren min, så er det full baluba mellom de berørte parter, og jeg er igjen blitt det berømte mellomleddet som skal levere informasjon. Tenker å si fra meg det "vervet". Jeg får levert helt ulike versjoner. Men heller ikke ham vil jeg ha noe kontakt med. I alle fall ikke på veldig lenge. Fikk vite at han ikke hadde befølt niesen min, men vært nærgående. Og da hadde jeg allerede levert feil info om det til dem.. Nei, nei, nei.. Men uansett, han har gått over streken, og han klarer ikke å se hvor andres grenser for nærkontakt går uten at man glefser skikkelig til ham, og når man gjør det, så blir han dødelig og svært synlig fornærmet og bestyrtet.. JEG kan jo alltids klare å tåle det, men for barna mine og andre unge er det jo vanskelig å avvise når han reagerer slik. Takk igjen for svar. Ting føles Litt lettere nå. Men fortsatt mye å ordne opp i... Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91378-karin2-og-hawkwind/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.